FANDOM

Monkey D. Luffy kontra Usopp – pojedynek, który odbył się pomiędzy załogantami Słomkowych na Water 7 niedługo po tym, gdy Luffy powiedział Usoppowi o tym, że muszą zmienić statek.

Prolog

Po walce we Franky House Słomkowi wrócili wraz z nieprzytomnym Usoppem na statek. Po tym, gdy chłopak dowiedział się, że nie da się już naprawić Going Merry'ego miał on ogromne pretensje do kapitana, że chce zostawić przyjaciela, który tyle dla nich zrobił. W wyniku dalszej kłótni strzelec postanowił odejść z załogi i wyzwał kapitana na pojedynek, którego zwycięzca weźmie statek. Następnego dnia o godzinie 10 obaj przyjaciele stanęli na przeciwko siebie i rozpoczęli walkę.

Walka

Plik:Usopp setzt Hissatsu Ketchup Boshi ein.jpg

Po początkowej rozmowie, Monkey próbował zaatakować rywala, ale ten upadł na kolano. po chwili jednak użył on na byłym kapitanie Flash Diala. Ten został oślepiony przez światło, ale to był dopiero początek serii ataków strzelca. Po użyciu Diala, wykonał on kombinację Jajkowej Gwiazdy oraz Specjalnej Tabascowej Gwiazdy. Ten drugi atak trafił prosto do ust Luffy'ego przez co zaczęło go palić w gardle. Słomkowy, upadając upadł na sporą liczbę, przygotowanych przez rywala kolczatek. Następnie próbował trafić chłopaka Deszczem Shurikenowych Meteorów, ale akurat to udało się Luffy'emu uniknąć. Wpadł on jednak w zasadzkę. Otóż Usopp rozprzestrzenił wokół niego spore ilości gazu za pomocą Breath Diala, dzięki temu czynnikowi, wykonując kolejny atak ze swojego arsenału, Płomienną Gwiazdę, spowodował wielki wybuch. Słomkowy leżał na ziemi myśląc o tej sytuacji, a jego oponent opierał się zmęczony o skałę. Po chwili obaj ruszyli do dalszego ataku. Monkey spróbował pokonać przeciwnika za pomocą Gum-Gumowego Gatlingu, a Usopp Eksplodującej Kaktusowej Gwiazdy. W wyniku starcia tych dwóch uderzeń, do tyłu odleciał Słomkowych. Po chwili kapitan załogi po raz pierwszy w tej walce, czysto trafił oponenta za pomocą Gum-Gumowego Pistoletu i chciał do tego dołożyć Gum-Gumową Bazookę, ale nadział się na Impact Diala, po którym chłopak odleciał na kilka metrów do tyłu.

Plik:Luffy bezwingt Usopp mit Gomu Gomu no Bullet.jpg

Było to jednak zdecydowanie za mało na Monkey'a, który wykonał Gum-Gumowy Pocisk, czyli atak kończący ten pojedynek.

Następstwa

Po walce Luffy płacząc powiedział przyjaciołom, że już nigdy więcej nie mogą wrócić na ten statek. Zostawili oni nieprzytomnego Usoppa i odeszli przenosząc się do centrum Water 7. Do załogi Usopp powrócił nieoficjalnie, będąc w przebraniu Snajperkinga.

Nawigacja