FANDOM

Monkey D. Luffy kontra górscy rozbójnicy to potyczka między siedmioletnim Monkey D. Luffym, a górskimi bandytami z wyspy Dawn.

Prolog

Po tym jak Higuma poniżył Shanksa, Luffy obraził się na swojego dotychczasowego idola. Gdy piraci Rudowłosego odpłynęli, Higuma powrócił do wioski Fuusha. Bandyci szydzili i śmiali się z piratów. Tam Luffy kazał Higumie przeprosić za te słowa. Wtedy Higuma zabrał Luffy'ego na środek wioski.

Walka

Bandyci zabrali Luffy'ego i zaczęli bić na środku wioski. Ciosy nic nie mogły zrobić Luffy'emu, gdyż ten był z gumy. Bandyci zauważyli, że to nic nie daje. Wszystkiemu przyglądali się wówczas mieszkańcy wioski w strachu przed Higumą. Luffy nadal żądał przeproszenia Shanksa. Higuma rzucił Luffy'ego o ziemię i stwierdził, że sprzeda Luffy'ego oraz zarobi na nim pieniądze. Chłopiec złapał kawałek deski i postanowił zaatakować Higumę. Bandyta wywrócił go, a następnie przytwierdził go stopą do ziemi. Wtedy przybył sołtys wioski zawołany przez Makino. Zrobił pokłon i próbował uprosić Higumę o litość dla Luffy'ego. Higuma stwierdził, że sołtys wie co robi, ale to na nic, bo Luffy go zdenerwował i musi za to zapłacić. Nazwał bandytę małpą. Wtedy Higuma wyjął szablę i postanowił, że nie sprzeda Luffy'ego tylko zabije go na miejscu.

Następstwa

Pojawił się Shanks. Przypomniał sobie słowa Luffy'ego jakoby jego pięść miała mieć siłę pistoletu. Jeden z bandytów przyłożył pistolet Shanksowi do skroni. Bandyta ten został zabity przez Lucky Roo. Shanks powiedział wtedy, że nie wybaczy nikomu, kto krzywdzi jego przyjaciół. Bandyci rzucili się na załogę Rudowłosego i zostali pokonani przez Bena Beckmana. Higuma został sam i uciekł, porywając Luffy'ego. Zabrał łódkę i na morzu wyrzucił Luffy'ego do wody. Następnie potwór morski zaatakował ich obydwu zjadając Higumę.

Nawigacja