FANDOM

Morgan kontra Rokkaku to walka pomiędzy Kapitanem Marynaki Morganem, a jego podwładnym, porucznikiem Rokkaku.

Prolog

Zoro Tied up in Shells Town

Zoro przywiązany do pala.

Po tym jak Roronoa Gdy Zoro zaatakował Souro, wilka Helmeppo, został osadzony na placu straceń w 153. bazie Marynarki w Shells Town. Dziewiątego dnia przybyli Monkey D. Luffy i Coby. W tym samym czasie na plac weszła Rika, która chciała nakarmić Zoro. Helmeppo oszczędził dziewczynkę, ale wyrzucił ją boleśnie przez mur. Chwilę później w mieście Helmeppo ogłosił, że zabije Zoro za trzy dni. Wtedy Luffy go uderzył. Helmeppo uciekł i poskarżył się tacie. Ten odparł, że syn musi sam umieć radzić ze swoimi problemami. Przypomniał mu również osobę Riki i zapytał Helmeppo, czy ten ją zabił. Syn zaprzeczył i powiedział, że to tylko dziecko.

Walka

Morgan kazał swojemu porucznikowi zabić Rikę, jednak ten odmówił, ponieważ to tylko dziecko. Morgan zwrócił mu uwagę, zdenerwował się i zaatakował go swoim toporem, tnąc mu prawy bok. Wtedy postanowił sam to wykonać wyrok.

Następstwa

Morgan się trochę uspokoił i skupił się na swojej statui. Po użyciu Gum-Gumowej Rakiety, Luffy zniszczył ją i uciekł porywając Helmeppo. W tym czasie na placu straceń pojawił się Coby, który próbował uwolnić Zoro.

Nawigacja