FANDOM

Mouseman to członek grupy Gifters z załogi Królestwa Zwierząt. Przebywa w miasteczku Bakura.

Wygląd

Mouseman to mężczyzna przeciętnego wzrostu o podłużnej twarzy i krótkim zaroście. Nosi ciemnoniebieską kamizelkę i gogle lotnicze. Po zjedzeniu owocu SMILE wyrosły mu mysie uszy.

Osobowość

Mouseman całym sercem popiera hierarchiczny ustrój Kraju Wano. Przekonał Urashimę, słynnego yokozunę, by wykorzystał on swój wysoki status do zdobycia O-Kiku. Zasugerował, że gdyby jego wybranka sprzeciwiała się ślubowi, mógłby zabić jej bliskich lub spalić dom.

Mouseman nie boi się jednak obrażać ludzi o wysokim statusie. Wytknął Urashimie głupotę, gdy ten zaczął mu się żalić z powodu swoich zawodów miłosnych.

Historia

Akt Kraj Wano

Mouseman i Urashima jedli razem obiad w restauracji w mieście Bakura. Yokozuna zaczął się żalić piratowi, że nie może przekonać Kiku z miasta Okobore do ślubu. Mouseman poradził mu użycie swojego wysokiego statusu do zdobycia kochanki i odebranie jej wszystkiego, co posiada.

Umiejętności i moce

Diabelski Owoc

Mouseman zjadł Diabelski Owoc typu SMILE, dzięki któremu wyrosły mu mysie uszy. Nie wiadomo, czy idą za tym jakieś korzyści.

Nawigacja