FANDOM

Mr. Beans[1] był członkiem grupy Millions w organizacji Baroque Works. Pracował na Whiskey Peak na kaktusowej wyspie. Jego partnerką była Miss Catherina.

Pracował pod dowództwem agentów frontowych: Mr. 8, Miss Monday, Mr. 9 i Miss Wednesday.

Wygląd

Mr. Beans Digital Colored Manga

Mr. Beans w kolorowej mandze.

Jest małym chłopcem, z krótkimi, brązowymi włosami. Nosi jasną koszulkę, jasne spodenki i ciemne buty.

Osobowość

Razem ze swoją partnerką próbował zabić Zoro, co wskazuje, że jest przebiegły i niegodny zaufania.

Fabuła

Saga Alabasta

Akt Whiskey Peak

Miss Catherina and Mr. Beans Attack Zoro

Miss Catherina i Mr. Beans próbują zatruć Zoro gazem.

Po raz pierwszy widziany jest z Miss Catherine i resztą Baroque Works na Whiskey Peak, gdy przyjmują załogę Słomkowego Kapelusza.[2]

Później, tej samej nocy Mr. Beans, próbuje dźgnąć Zoro, który jest chwilowo rozproszony oglądaniem Sandai Kitetsu, ale ten wytrąca mu sztylet z ręki. Podbiega do niego Miss Catherina i "próbuje go pocieszyć i wzbudzić litość Zoro". Następnie tworzy chmurę dymu z krzyża i próbuje go zaatakować mieczem, a Mr. Beans pistoletem. Zoro jednak zauważył ich oszustwo i zaatakował ich tępą stroną miecza.[3]

Umiejętności

Jako zabójca w Baroque Works, ma trochę umiejętności zabójcy, choć jak silne to są umiejętności, nie wiadomo. Dzierżył nóż i pistolet skałkowy przeciw Zoro.[3]

Główne walki

Różnice między mangą a anime

Mr. Beans Initial Anime Depiction

Debiut Mr. Beansa w anime.

W anime Mr. Beans ma brązowe włosy, a nie blond jak w mandze.

Przypisy

  1. One Piece Blue: Grand Data File imię Mr. Beans zostaje ujawnione.
  2. One Piece Manga - Tom 12 Rozdział 106 (str. 17).
  3. 3,0 3,1 One Piece Manga and Anime — Tom 12 Rozdział 108 (str. 10-11) i Odcinek 65, Mr. Beans próbuje zasztyletować i zastrzelić Zoro.

Nawigacja