FANDOM

Naglfarstatek nowej armii piratów-olbrzymów i zarazem 6. oddziału wielkiej floty Słomkowego Kapelusza.

Projekt i wygląd statku

Naglfar to drakkar z czaszką bawoła i kupą piór na galionie. Jego kadłub pokrywają liczne drewniane tarcze o różnych wzorach, spod których wystają wiosła. Na pokładzie znajduje się chatka przypominająca te stojące w Elbafu. Dach chatki zakończony jest czaszką bawoła, podobną do tej na galionie. Statek ma dwa maszty, na każdym z nich żagiel i bocianie gniazdo. Na przednim żaglu znajduje się wizerunek nordyckiego smoka, a na tylnym ciemno-jasne pasy. Statek jest wystarczająco duży, by pomieścić olbrzymów.

W anime czaszka bawoła jest biała, a pióra jasnobrązowe. W kolorowej mandze z kolei czaszka jest czerwona, a pióra żółte.

Fabuła

Akt Dressrosa

Gdy Hajrudin i jego sojusznicy uciekali z Dressrosy, Naglfar czekał na nich w pobliżu wybrzeża. Gdy wszyscy członkowie floty weszli na swoje statki, na Naglfarze podniesiono żagle. Po tym, jak Hajrudin (jako przedstawiciel nowej armii piratów-olbrzymów) złożył przysięgę wierności Słomkowym, Naglfar odpłynął.

Przygody samozwańczej wielkiej floty Słomkowego Kapelusza

Po tym, jak Hajrudin i jego załoga odeszli z Buggy's Delivery, Naglfar odpłynął z wyspy Karai Bari.

Ciekawostki

  • Naglfar jest statkiem wywodzącym się z mitologii nordyckiej.

Nawigacja