Umiejętności fizyczne

Nami nie włada mocą Diabelskiego Owocu, ani nie posiada nadludzkiej siły jak większość załogi. Nadrabia za to sprytem, wdziękiem oraz inteligencją. Przed nabyciem Clima Tact używała zwykłego kija do samoobrony. Jednak często, gdy nie dawała sobie rady z jakimś silnym przeciwnikiem namawiała któregoś z członków załogi do walki za nią, albo po prostu uciekała. Po nabyciu Clima Tact Nami stała się bardziej odważna i częściej stawała do walki. Jednak po dwuletniej przerwie jej umiejętności w posługiwaniu się Clima Tact oraz umiejętności fizyczne wzrosły. Przykładowo widzimy to, gdy Sanji w ciele Nami potrafi używać Blue Walk bez uszkodzenia jej mięśni nóg. Jednak wciąż nie jest na tyle wytrzymała, by Sanji pozostając w jej ciele podczas ucieczki mógł nadążyć za Zoro, Brookiem i Kin'emonem.

Sztuka pogody

Główny artykuł: Sztuka pogody
Clima-tact new and improved

Nami trzyma swój Sorcery Clima Tact.

Usopp wykonał dla Nami broń o nazwie Clima Tact. Dzięki niej Nami jest w stanie kontrolować pogodę, tworzyć deszcz, wiatr, a nawet błyskawicę. Nami dzięki tej broni stała się na tyle silna, aby pokonać Miss Double Finger. Jakiś czas potem, Usopp ulepszył Clima Tact dodając Diale z Podniebnej Wyspy tworząc Perfect Clima Tact. Nowa broń dała jej jeszcze większe możliwości manipulacji pogodą, np. tworzyć swoje klony za pomocą mgły. Broń ta była na tyle silna, aby Nami była w stanie pokonać całą grupę Marynarzy oraz Kalifę z CP9. Po dwuletniej przerwie Nami używa nowej wersji swojej broni, którą ona nazywa Sorcery Clima Tact. Jej możliwości wzrosły jeszcze bardziej, np. kiedy z łatwością zniszczyła bar za pomocą wybuchu pioruna, co może być porównywalne do mocy Enela. Kiedy Słomiane Kapelusze pojawiły się na plac Rybocorde Nami użyła swojego Mirage Tempo, aby pojawić się na placu zupełnie niewidoczna i niezauważona. Była również w stanie za pomocą potężnego wybuchu wiatru pokonać grupę ryboludzi. Po odpłynięciu z Whole Cake Island zaprzyjaźniła się z Zeusem i został jej sługą. Osiadł w jej Clima Tact.

Nawigacja i kartografia

Nami posiada bardzo duże umiejętności jako kartograf i nawigator. Sam Arlong zainteresował się nią twierdząc, że w jego załodze nie ma nikogo tak dobrego jak ona. Posiada również zdolność do wyczuwania zmian w pogodzie. Po dwuletniej przerwie Nami rozwinęła swoją wiedzę na temat pogody oraz klimatu wysp w Nowym Świecie.

Umiejętności złodziejskie

Nami posiada przydomek "Złodziejka". Jest to związane z jej umiejętnościami do rabowania pieniędzy oraz małych rzeczy takich jak klucze czy portfele. Związane jest to z latami jej dzieciństwa, które spędziła na rabowaniu piratów ze skarbów, aby wykupić swoją wioskę. Często wykorzystuje swoje umiejętności podczas, gdy inni członkowie zajęci są walką, ona zakrada się do miejsca, gdzie wróg przechowuje skarby i bez problemu niezauważona potrafi uciec.

Statystyki

W One Piece Red: Grand Characters pokazano statystyki Nami.

Ochota na przygodę Siła Inteligencja Zdolności manualne Poczucie stylu Ciekawość
3/6 1/6 6/6 4/6 6/6 2/6

Nawigacja

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.