FANDOM

Nebulandia to niekanoniczna wyspa w Nowym Świecie i obóz Marynarki. Znana jest jako "wyspa mgły".

Geografia

Na wyspie znajduje się ogromny krater z wieloma skalnymi formacjami, które zostały przerobione przez Marynarkę na posterunki. Dno krateru znajduje się poniżej poziomu morza. W centrum krateru stoi gejzer, który wypluwa morską wodę. W nocy z gejzeru wydobywa się mgła z morskiej wody, która pokrywa całe dno krateru. Mgła ta anuluje wszelkie moce Diabelskich Owoców. Jak zauważył Koumei, Nebulandia nie jest dobrym miejscem dla władających Diabelskimi Owocami.

Flora

Na wyspie rośni podobna do winorośli roślina, która żywi się morską wodą. Z tego powodu ma właściwości podobne do Kamienia Morskiej Strażnicy. Z nieznanych powodów roślina atakuje władających Diabelskimi Owocami i owija się wokół nich, tym samym osłabiając ich moce.

Historia

Koumei złapał Zoro, Sanjiego, Porche i Hamburga. Piraci Słomkowego Kapelusza, Foxy i Kanshou wyruszyli im na pomoc. Koumeiowi prawie udało się złapać wszystkich Słomkowych i zabić Luffy'ego. Jednak Brook, Tony Tony Chopper i reszta załogi Foxy'ego ruszyli na ratunek. Razem z nimi wyruszyła Grzybokonda, z którą zaprzyjaźnili się na grzybowej wyspie. Piraci pokonali Marynarkę, Grzybokonda zniszczyła posterunki, a Luffy zmierzył się z Koumeiem. Podczas walki Koumei zniszczył ścianę krateru i wpuścił do niego morską wodę, by osłabić władających Diabelskimi Owocami, lecz swoim działaniem całkowicie zniszczył bazę. Luffy i Foxy wysuszyli jednak krater, po czym kapitan Słomkowych pokonał Koumeia Red Hawkiem. Piraci opuścili Nebulandie i wrócili na grzybową wyspę.

Nawigacja