FANDOM

New Marineford to wyspa w Nowym Świecie, na której znajduje się obecnie Kwatera Główna Marynarki. Dawniej znajdowała się tam baza G-1, lecz po wojnie na Marineford, admirał Marynarki Wojennej Sakazuki zamienił umiejscowienie baz.

Wygląd

New Marineford to porośnięta trawą mała wyspa. Unoszą się nad nią małe bańki, podobne do tych z podjarek namorzynowych na archipelagu Sabaody.

New Marine Headquarters Pagoda

Kwatera Główna Marynarki w kształcie pagody.

W przeciwieństwie do bazy na Marineford, obecna Kwatera Główna przypomina bardziej europejską fortyfikację niż japoński pałac. Jej największym elementem są dwa ogromne luki, które łączą się po środku. Baza otoczona jest okrężnym kamiennym murem z licznymi wieżyczkami. Wewnątrz znajduje się kamienna wieża, która ponownie kończy się murem, w obrębie którego stoi Kwatera Główna. Ta, tak jak poprzednia, wzorowana jest na japońskiej architekturze.

Fabuła

Podczas przeskoku

Po tym, jak admirał Sakazuki został nowym admirałem Marynarki Wojennej, Kwatera Główna Marynarki i baza G-1 zamieniły się miejscami. Ta pierwsza ulokowała swoją nową siedzibę na New Marineford, a druga na Marineford.

Akt Dressrosa

Po tym, jak Donquixote Doflamingo zrezygnował z funkcji Królewskiego Wojownika Mórz, Brandnew zorganizował na New Marineford spotkanie, na którym dyskutowano o sojuszu Trafalgara Lawa i Monkey D. Luffy'ego.

Akt Zou

Przebywający w Kwaterze Głównej Żółta Małpa otrzymał raport, że Królewski Wojownik Mórz Edward Weevil zanihilował załogę A.O.

Akt Reverie

Sakazuki, czytając w gazecie o wyczynach Monkey D. Luffy'ego, otrzymał raport, że księżniczka Komane z Królestwa Lulusii, została porwana. Później dowiedział się także, że Isshou odwiedził Mariejois i kazał Zielonemu Bykowi wyprosić go stamtąd.

Ciekawostki

New Marine Headquarters in Film Z

Nowa Kwatera Główna Marynarki w One Piece Film: Z.

  • W One Piece Film: Z, mającym miejsce po przeskoku, pokazana jest inna wersja Kwatery Głównej Marynarki. Jest to wyspa z wieloma wieżami, które pomalowano farbą, by imitować fale. Cała baza wygląda bardzo militarystycznie, a powodem tego jest prawdopodobnie fakt, że G-1 było dawniej fortecą Marynarki.

Nawigacja