FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Opis

Jeszcze jako dziecko, Robin otrzymała pierwszy list gończy z nagrodą Bsymbol79,000,000 za umiejętność czytania Poneglyphów, które pozwalają poznać historię Pustego Wieku. Z tego powodu została uznana przez Globalny Rząd za poważne zagrożenie.

Przypięto jej łatkę niezwykle potężnej. Według relacji, z pomocą mocy Diabelskiego Owocu zniszczyła sześć statków Buster Call. Są to jednak kłamstwa zmyślone przez rząd. W rzeczywistości statki zatopił Jaguar D. Saul, który pomagał Robin w ucieczce z Ohary.

Ogromna wiedza i umiejętności archeologiczne

Robin jest świetnym archeologiem]]. Posiada ogromną wiedzę na temat historii i różnych kultur. W wieku 8 lat została certyfikowanym uczonym. Jest jedyną żyjącą osobą, która potrafi czytać Poneglyphy, które zawierają zapiski o starożytnej historii. Prawdopodobnie większość jej wiedzy pochodzi z książek z biblioteki na Oharze, gdzie uczyła się bez pomocy starszych kolegów. Pokazuje to jej nastawienie do nauki i badań.

Prócz wiedzy historycznej, Robin posiada też sporą wiedzę o ważnych osobach z całego świata, takich jak Shanks, Dragon, Gekko Moria i rodzina Vinsmoke. Wie też o istnieniu tajnych organizacji Cipher Pol Globalnego Rządu (w tym o 9 i 0). Z tych powodów, do niej najczęściej zwraca się Luffy, gdy chce się czegoś dowiedzieć.

Umiejętności fizyczne

Pomimo tego, że nie posiada nadludzkiej siły jak Luffy, Zoro, Sanji czy Jinbe, Robin nabrała sporych zdolności fizycznych, uciekając przez całe życie przed różnymi przeciwnikami, Marynarką i innymi organami Globalnego Rządu. Stała się dzięki temu silna i zwinna.

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Kwiat-Kwiatowoc
Hana Hana no Mi Infobox

Moc Kwiat-Kwiatowocu.