FANDOM

Niebieskopłetwy to niekanoniczny bull typu fistulka z Water 7. Był zwierzakiem rodziny Abi, póki nie odszedł.

Wygląd

Niebieskopłetwy był bardzo starą fistulką. Miał krótką siwą bródkę i puszyste brwi. Jego najbardziej charakterystyczną cechą była niebieska płetwa grzbietowa, po której został nazwany. Nosił niebieski szal, który podarowała mu Abi.

Osobowość

Niebieskopłetwy był bardzo opiekuńczy. Poświęcił życie, by uratować małą fistulkę.

Historia

Niebieskopłetwy należał dawniej do rodziny Abi. Podczas Aqua Laguna został sam w domu, podczas gdy jego rodzina ewakuowała się, jak co roku. Niebieskopłetwy zgubił się podczas sztormu i nie potrafił wrócić.

Fabuła

Po incydencie na Enies Lobby

Później, gdy Słomkowi wrócili z Enies Lobby do Water 7, Abi poprosiła Luffy'ego, by ta pomogła mu szukać ukochanego bulla. Podczas poszukiwań inna fistulka wyjawiła Chopperowi, że słyszała, jak Niebieskopłetwy podczas sztormu mówi komuś, by się nie martwił i idzie na ratunek.

Abi, Luffy i Chopper znaleźli resztki szalika Niebieskopłetwego i udali się wgłąb podziemnego kanału. Szukając dalej prawie utonęli, lecz uratował ich duch bulla. Później, po zobaczeniu Niebieskopłetwego, odkryli, że trafili do wioski końca, gdzie udają się fistulki po śmierci. Dusza Niebieskopłetwego podziękowała Abi za wszystko i odeszła, czemu towarzyszyły jęki innych bulli. Abi, Luffy i Chopper nagle usłyszeli płacz. Okazało się, że pochodzi on od małej fistulki. Abi domyśliła się, że Niebieskopłetwy udał się do zapomnianych obszarów Water 7, by uratować małe zwierzątko, o czym wcześniej poinformował ją we śnie. Ostatnia prośba Niebieskopłetwego została spełniona, a Abi przygarnęła małego bulla.

Aobire in the Afterlife

Niebieskopłetwy na ostatnim przystanku życia.

Niebieskopłetwy został w wiosce końca, a Abi, Luffy i Chopper wypłynęli z małym bullem na powierzchnię.

Umiejętności i moce

Pomimo swego wieku Niebieskopłetwy był wystarczająco zwinny i bystry, by uratować małą fistulkę w zapomnianej części Water 7.

Nawigacja