FANDOM

Niet-Nietoperzowoc, Model Wampirzy to niekanoniczny diabelski owoc będący Zoanem typu mitycznego. Pozwala władającemu na przybranie formy wampira. Został zjedzony przez Patricka Redfielda.

Etymologia

  • Batto to japońska wymowa angielskiego słowa bat oznaczającego "nietoperza".

Wygląd

Niet-Nietoperzowoc, Model: Wampirzy kształtem przypomina fioletowy pomidor z kręconymi wzorami wokół niego, oraz zakręconą zieloną łodygą przypominającą ogon. Owoc jest na tyle małych rozmiarów by łatwo trzymać go w dłoni.

Mocne i słabe strony

Patrick Redfield Vampire Form

Patrick Redfield po zjedzeniu owocu.

Główną siłą diabelskiego owocu jest przemiana w pełną formę wampira lub hybrydę Człowieka-Wampira. Pozwala to użytkownikowi latać, tworzyć osłonę ze swojego płaszcza, oraz wyssać energię życiową z innych stworzeń. Może to robić przez wyssanie krwi z szyi żywiciela, lub wbijając paznokcie w skórę ofiary. W ten sposób znacznie postarza żywiciela, a sam odzyskuje swoją młodość.

Wydaje się, że aby w pełni korzystać z formy wampira wymagana jest energia życiowa innego człowieka. Jak widzimy, gdy Redfield oddaje energię życiową Luffy'emu i Yadoyi powraca do swojej zwykłej formy. Poza tym użytkownik jest narażony na standardowe słabości diabelskich owoców.

Zastosowanie

Redfield jest zdolny latać za pomocą swoich skrzydeł, i wyssać krew i energię życiową od Yadoyi. Kiedy zaatakował Luffy'ego znacznie go postarzał. Sam Luffy od tego momentu posiadał siwe włosy, postarzałą skórę i miał spore problemy z dalszą walką z powodu braku sił.

Historia

Pewnego dnia, Patrick zostaje uwolniony z więzienia Impel Down przez Teacha. Zdobył Niet-Nietoperzowoc, Model: Wampirzy i zjadł go.

Ciekawostki

  • Jest pierwszym niekanonicznym diabelskim owocem pokazanym w jego formie owocu.
  • Pomimo bycia wampirem, użytkownik nie wysysa krwi, lecz siły życiowe ofiary.

Zewnętrzne linki

Nawigacja