FANDOM

Ninth[1] jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Białobrodego.

Wygląd

Ninth Concept Art

Szkic Nintha.

Ninth jest wysokim mężczyzną o ciemnych włosach i bliźnie na czole.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Nintha poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Ninth staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Ninth wraz ze swoją załogą dołącza do sił załogi Białobrodego, by go ocalić.

Widzimy go po raz pierwszy biegnącego razem z Andre i Rushem, gdy Ace krzyczy na Luffy'ego. Całkiem możliwe, że widzimy go ponownie podczas ataku Pacifistów, bowiem mężczyzna podobny do Nintha zostaje przebity laserem.

Po wojnie

Ninth razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności

Ninth staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Białobrodego. Jego zdolności i poziom posługiwania się bronią pozostają nieznane.

Główne walki

Przypisy

  1. One Piece Green: Secret Pieces Imię Nintha.

Nawigacja