FANDOM

Noż-Nożycowoc to Diabelski Owoc typu Paramecia, pozwalający władającemu na przemianę części swojego ciała w nożyce i cięcie twardych przedmiotów, jakby były z papieru. Owoc sprawia, że władający staje się człowiekiem-nożycami (ハサミ人間 Hasami Ningen). Został zjedzony przez Inazumę.

Etymologia

  • Choki choki to japoński dźwięk wydawany przez nożyczki.

Mocne i słabe strony

Użytkownik tej mocy może swoimi nożycami przeciąć każdy materiał (oprócz kairoseki), jakby był zwykłym papierem. Oprócz tego może ten wycięty kawałek materiału, zwinąć lub pochylić tworząc drogę.  

Ma on standardowe słabości każdego Diabelskiego Owocu.  

Zastosowanie

Inazuma używa mocy owocu głównie do cięcia podłoża i wykorzystania go do swoich celów. Zazwyczaj są to podłużne pasy, które posyła w przeciwnika albo tworzy z nich ścieżkę do wyżej położonych miejsc. Niekiedy używa swoich ostrzy do cięcia przeciwników.

Techniki

Ciekawostki

  • Z niewiadomych przyczyn, w anime nigdy nie pokazano procesu zmiany rąk w nożyczki ani odwrotnie. Zawsze, gdy szykuje się do przemiany usuwa ręce z "widoku kamery"; następnie słychać dźwięk przesuwania ostrzy po ostrzu i widzimy już jego nożyce.
  • Noż-Nożycowoc jest podobny do Ciach-Ciachowocu i Bro-Broniowocu, ponieważ tak jak one pozwala na przemianę części ciała w ostrza.
  • Podobieństwo występuje także z Trzep-Trzepotowoc, ponieważ obydwa owoce pozwalają kształtować obiekty w stałym stanie skupienia, jakby były elastyczne.

Nawigacja