FANDOM

Norki to rasa żyjąca na świecie. Po raz pierwszy zostały wspomniane na liście cen niewolników, którą Duval pokazał Sanjiemu. Większość z nich żyje w Księstwie Mokomo na szczycie Zou. Odizolowane są od innych ludzkich cywilizacji od 1000 lat.

Wygląd

Wydaje się, że norki są to humanoidy posiadające cechy zwierząt, chociaż niektórzy z nich bardziej niż inni przypominają zwierzęta. Dotychczas zwierzęce cechy członków plemienia były cechami ssaków. W pewnym sensie, są oni podobni do użytkowników Diabelskich Owoców typu Zoan w formie hybrydy.

Norki

[v · e · ?]
Norki
Psioburza Kotożmija Sicilian Koncelot Giovanni
Wanda Carrot Yomo ?????? ??????
Pedro (martwy) Roddy Blackback Keith Milky
Miyagi Tristan Bariete Monjii Musatobi (niekanoniczny)
Ojciec Pekomsa Matka Pekomsa
?????? ?????? ?????? ?????? ??????
??????
Bepo Faust Pekoms Zepo (martwy) Noir (niekanoniczny)
Pozostali
Lindbergh ?????? ?????? (martwy, niekanoniczny)

Ogólna siła

Członkowie plemienia są niezwykle silni. Każdy w plemieniu jest w stanie używać stylu walki zwanego Elektro, zarówno dzieci jak i starcy. Carrot, członkini armii Inuarashiego pokazała imponująco wysoki poziom szybkości i zręczności. Sami władcy owej społeczności są na tyle silni by walczyć na równi z piratem wartym Bsymbol1,000,000,000. Norki posiadają ponadto zdolność szybszej regeneracji i leczenia ran niż przeciętni ludzie.

Sulong

Gdy będziemy walczyć następnym razem, pokażemy światu naszą prawdziwą formę. Psioburza

Carrot Sulong Form

Carrot w formie Sulong.

Sulong (月の獅子(スーロン) Sūron, dosłowne znaczenie: "księżycowy lew") to forma, którą norki przybierają, gdy księżyc jest w pełni. Forma ta uwalnia ich pierwotne instynkty. Tylko norki z Zou potrafią ją opanować. Mówi się, że to ich "prawdziwa postać".

Aby się przemienić, norka musi przez krótką chwilę patrzeć się na księżyc w pełni. Podczas transformacji włosy norki rosną do ogromnych rozmiarów, a wokół niej pojawia się mnóstwo wyładowań elektrycznych. Przybierają bardziej dorosły wygląd, a ich siła i szybkość znacznie wzrastają. Forma ta jest wystarczająco silna, by jedna norka spowodowała panikę w załodze Big Mom.

Bez odpowiedniego treningu, norki przegrywają ze swoimi instynktami, tracą rozum i nieustannie atakują wszystko wokół. Forma ta może doprowadzić do całkowitego wyczerpania, a nawet śmierci. Gdy norka straci z oczu księżyc, powraca do swojej normalnej postaci.

Relacje międzygatunkowe

Norki są wycenieni jako niewolnicy przez zwykłych ludzi, a średnia cena za członka plemienia jest wynosi Bsymbol700,000. Ich położenie - żywa "wyspa" Zou - uniemożliwia namierzenie ich przy pomocy Long Pose co znacznie utrudnia znalezienie ich kraju i zwiększa izolację od świata zewnętrznego. Mimo tego norki nie wykazują natychmiastowej wrogości do przybyszów z zewnątrz: przybysze z poza Zou są witani, a mieszkańcy kraju informowani o tym za pomocą "dzwonu gości" co świadczy o tym, że są z natury neutralni do osób z zewnątrz. W ich oczach rasa ludzka jest po prostu inną odmianą ich własnego gatunku: norek-małp pozbawionych futra. Ponadto ich podejście do przybyszów z zewnątrz jest dużo bardziej praktyczne niż innych ras: każda osoba jest oceniana indywidualnie, przez pryzmat tego kim jest, a nie czym jest. Ze względu na niedawne wydarzenia mogą jednak wykazywać obecnie natychmiastową wrogość w stosunku do załogi Królestwa Zwierząt, do której należał Jack. Z kolei rodzina Kouzuki z Kraju Wano utrzymuję z plemieniem przyjacielską, niemal rodzinną relację. Natomiast piraci Słomkowego Kapelusza traktowani są jako wybawiciele i prawdziwi przyjaciele którzy pomogli im w najczarniejszej godzinie ich plemienia.

Przypisy

  1. Manga i Anime One Piece: Tom 51 Rozdział 501 i Odcinek 395, Norki pokazane są na liście niewolników.

Nawigacja