FANDOM

Nosgarl jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Białobrodego. Występuje wyłącznie w mandze.

Wygląd

Nosgarl

Szkic koncepcyjny Nosgarla.

Nosgarl jest starszym człowiekiem o jasnych włosach przypominających rogi, okularach i haczykowatym nosie. Nosi staromodny strój piracki z płaszczem i obcasami. Jak wiele postaci, jego nogi są krótkie i szczupłe w porównaniu do reszty ciała.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Nosgarla poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Nosgarl staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Nosgarl wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Po wojnie

Nosgarl razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności

Nosgarl staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Białobrodego.

Główne walki

Ciekawostki

Nawigacja