FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Nowa armia piratów-olbrzymów – grupa piratów dowodzona przez Hajrudina. Załoga jest duchowym następcą armii piratów-olbrzymów, która została rozwiązana 100 lat temu. Dawniej byli częścią Dostaw Buggy'ego, ale po wydarzeniach na Dressrosie stali się szóstym oddziałem Wielkiej Floty Słomkowego Kapelusza.

Członkowie załogi

Obecnie załoga składa się jedynie z pięciu członków.

[v · e · ?]
Nowa armia piratów-olbrzymów
Członkowie
Hajrudin Stansen Road Goldberg Gerd
Powiązani
Buggy's Delivery (dawniej) Wielka Flota Słomkowego Kapelusza

Siła załogi

Prawdopodobnie pomimo tego, że załoga składa się tylko z 5 członków, nowa armia piratów-olbrzymów to bardzo silna grupa piratów, gdyż wszyscy jej członkowie to olbrzymy z Elbafu. Ich kapitan Hajrudin pokonał Machvise'a, oficera niesławnej załogi Donquixote. Innym dowodem ich siły jest wielkie poruszenie spowodowane ich odejściem z Dostaw Buggy'ego.

Statek

Główny artykuł: Naglfar

Naglfar to drakkar z galionem w postaci bawolej czaszki na kupie piór. Po bokach ma mnóstwo drewnianych tarczy z różnorodnymi wzorami, a pod nimi kilka cienkich wioseł. Na pokładzie znajduje się struktura przypominająca chaty z Elbafu z czaszką przypominającą galion na przedniej fasadzie. Ma dwa maszty po obu końcach statku, każdy z nich ma jeden żagiel i bocianie gniazdo. Przedni żagiel wyobraża nordyckiego smoka, a drugi ma pionowe ciemne pasy. Jest to bardzo duży statek, rozmiarem dopasowany jest do załogi olbrzymów.

W anime czaszka jest biała, a pióra brązowe. W kolorowej mandze jest jednak czerwona, a pióra żółte. Sam pokład też jest czerwony.

Ciekawostki