FANDOM

Nowy Clima Tact – czwarty ulepszony kij bo Nami. Posiada tę samą nazwę, co poprzedni.

Wygląd

W swojej formie podstawowej, jest to krótka, czarna (złota w anime) broń z białymi równoległymi pasami. Na swoich końcach ma dwie okrągłe czarne kule. Wygląd tego Clima-Tactu przypomina laskę. Pokrętła na jego końcach można rozciągnąć. W zależności od stosowanego nacisku posiadacza, jest w stanie rosnąć w długości z każdej strony.

Zastosowanie

Na Archipelagu Sabaody po powrocie z dwuletniego treningu Nami, poprosiła Usoppa, aby ulepszył jej Sorcery Clima Tact o nową technologię i umiejętności, które zdobyła na Weatheria.

Usopp wraz z Frankym wykorzystując wiedzę zdobytą podczas dwóch lat rozłąki stworzyli dla nawigatorki ulepszoną wersję jej starej broni. Wykorzystując właściwości Pop Green snajper pozwolił na dowolne zmniejszanie oraz powiększanie Clima Tactu, natomiast Franky zajął się samą obróbka powierzchni broni. "Magiczna Różdżka" jest to jedyna umiejętność jaką Usopp nie był w stanie umieścić w nowym Clima Tact (nie mógł zrozumieć jak działa). Przy modernizacji Clima Tactu pracowali pomiędzy podróżą z Punk Hazard a Dressrosa.

W przeciwieństwie do swojego pierwotnego Clima Tactu lub poprzednich modeli Clima Tactów, ten nie musi być noszony w trzech oddzielnych częściach ze względu na jego zdolność do rozszerzenia i kurczenia.

Użycie w walce

W nowym Clima Tact, prawdopodobnie wszystkie kombinacje i zastosowania poprzednich broni Nami zostały znacznie ulepszone. Wydaje się że za pomocą kręcenia bronią Nami jest w stanie używać technik.

Nawigacja