FANDOM

Numancia Flamingo to główny statek załogi Donquixote.

Projekt i wygląd statku

Numancia Flamingo to dość spory statek o różowo-czerwonym pokładzie. Ma galion w kształcie głowy flaminga z okularami Doflamingo. Po obu stronach statku znajdują się wyrzeźbione w pokładzie skrzydła. Statek posiada dwa maszty. Na pierwszym wisi żagiel z Jolly Rogerem załogi Donquixote i napisem "DONQUIXOTE". Pod drugim masztem znajduje się okrągła kajuta z wejściem pod pokład. We wnętrzu statku znajduje się sala biesiadna, w której Doflamingo i jego oficerowie pili herbatę.

Historia

Statek znajdował się 16 lat temu na North Blue. Załoga Donquixote przepłynęła nim ze Spider Miles do Reverse Mountain. Po wielokrotnych napadach załogi na różne wyspy, piratów zaczęła ścigać Tsuru i Marynarka.

Załoga zatrzymała się na wyspie Minion, by odebrać Op-Operacjowoc i pozbyć się zdradzieckiego oficera, Donquixote Rosinante. Doflamingo zabił Rosinante, ale nie znalazł Diabelskiego Owocu, którego szukał. Załoga musiała uciekać z wyspy, gdy zjawiła się Marynarka.

Nie wiadomo, czy Numancia Flamingo został użyty do przepłynięcia przez Grand Line i dotarcia do Dressrosy. Obecne położenie statku nie jest znane.

Ciekawostki

  • Nazwa Numancia Doflamingo pochodzi prawdopodobnie od hiszpańskiego pancernika Numancia, pierwszego pancernika, który opłynął świat.

Nawigacja