FANDOM

Odcinek 11 zatytułowany jest Odkrycie spisku! Pirat-szambelan, kapitan Kuro!.

Krótkie streszczenie

Zniecierpliwieni Roronoa Zoro i Nami za wskazówkami załogi Usoppa znajdują Luffy'ego śpiącego w zatoce, wyglądającego na martwego. W tym samym czasie, Usopp chcąc bronić Kayę przed kapitanem Kuro zabiera ją z jej dworu. Dziewczyna jednak mu nie wierzy i zostaje w swoim domu. Luffy i jego załoga deklarują pomoc Usoppowi w walce z kapitanem Kuro, Jango i resztą piratów.

Długie streszczenie

Zoro, Nami i chłopcy czekają na swoich kapitanów, jeden z nich zauważa biegnącego w ich stronę Usoppa, ten nie zwraca na nich uwagi i mija ich. Zoro pyta się chłopców jak trafić na nabrzeże. Po krótkiej wymianie zdań między sobą członkowie piratów Usoppa zgadzają się poprowadzić Nami i Zoro. Usopp dobiega do wioski i zaczyna krzyczeć, że przybyli piraci i trzeba uciekać. Ludzie nie wierzą w jego słowa, jedna z kobiet mówi, że gdyby był tak prawdomówny jak Klahadore to by mu uwierzyli. Długonosy uświadamia sobie, dlaczego Kuro się nim nie przejmował. Merry pokazuje Kayi okulary zamówione dla Klahadore'a z okazji 3. rocznicy jego pobytu w rezydencji. Merry jest pewien, że mu się spodobają. Usopp się nie poddaje i stara się wszystkich przekonać, że tym razem mówi prawdę. Zostaje jednak pogoniony. Załogi szukają na urwisku Luffy'ego, Nami zauważa go na dnie. Schodzą na dół urwiska i stwierdzają śmierć Słomkowego. Zoro karze wszystkim zamilknąć i szturcha kapitana mieczem. Okazuje się, że Luffy cały czas spał. Usopp przybywa do rezydencji. Kaya jest szczęśliwa, że jednak postanowił wrócić. Długonosy mówi jej żeby uciekała, ponieważ jej opiekun jest piratem i zamierza ją zabić. Dziewczyna myśli, że to kolejny kawał, Usopp stara się wszystko jej wytłumaczyć, ale ona nadal mu nie wieży. Tymczasem Luffy przekazuje reszcie wszystko, co słyszał. Zoro pyta się go jak znalazł się na dole. Słomkowy odpowiada z uśmiechem, że nada myślał, że jest na górze. Chłopcy zaczynają dyskutować między sobą o Klahadorze i Usoppie. Nami wtrąca się i mówi, że to dobrze, że wcześniej wiedzą o ataku, bo będą mogli uciec. Chłopcy postanawiają tak zrobić i odbiegają. Luffy zaczyna się martwić, że to samo mogą zrobić sklepikarze i zostaną bez mięsa, obrywa za to od Zoro. Kaya mówi Usoppowi, że lubi jego historyjki i pyta się, dlaczego mówi takie rzeczy o jej lokaju. Pojawia się Merry. Zaskoczony Usopp chwyta Kayę i zeskakują na ziemie, tam zestrzeliwuje z procy trzech ochroniarzy i postanawia uciekać dalej. Wstrzymuje go Kaya, a następnie wymierza policzek. Ponownie zjawia się Merry, który mierzy do Usoppa z broni. Kaya chce go zasłonić, ale długonosy i tak zostaje postrzelony. Przybiegają ludzie z wioski i zaczynają go gonić. Kaya mdleje. Na statku Kuro daje instrukcje swoim ludziom. Wieczorem Usopp wspomina jak dzięki swoim opowieściom rozweselał Kayę, następnie przypomina sobie plan Kuro. Spotyka chłopców i załogę Słomkowych, dziwi się, że Luffy żyje. Mówią mu, że trzeba się pośpieszyć i ostrzec wszystkich przed piratami. Usopp wybucha śmiechem i mówi im, że to wszystko były wygłupy. Chłopcy mówią, że tracą zaufanie do swojego kapitana i nie powinien robić takich rzeczy, następnie odchodzą. Nami opatruje ranę Usoppa na nabrzeżu. Luffy pyta się go, dlaczego kłamał. Długonosy odpowiada, że jest łgarzem i nikt by mu nie uwierzył. Zoro mówi, że prawda pozostaje prawdą. Nami pyta się czy piraci naprawdę zaatakują, Usopp nie ma, co do tego wątpliwości. Postanawia zatrzymać piratów na nabrzeżu i sprawić, aby to zostało kłamstwem. Słomkowi postanawiają mu pomóc. Usopp pyta się, dlaczego chcą to zrobić. Luffy odpowiada, że tamci mają przewagę liczebną. Długonosy deklaruje swoją gotowość, aby po chwili dodać, że jego strach jest oczywisty. Zoro mówi, że zaryzykuje życie, ponieważ podziwia jego odwagę, a Słomkowy dodaje, że nie zrobiliby tego z litości. Usopp zaczyna płakać ze szczęścia.

Postacie