FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Nowi Rywale Przybywają! Jedenastu Supernowych to trzysta dziewięćdziesiąty drugi odcinek anime One Piece.

Opis

Streszczenie

Po pokonaniu grupy łowców nagród którzy na nich napadli, grupa Luffiego podążyła dalej za Hatchan'em w poszukiwaniu inżyniera od powłoki. W trakcie drogi Rybolud wytłumaczył słomianym rozkład archipelagu ostrzegając równocześnie, że nie wszystkie sektory są bezpieczne. Po pewnym czasie dotarli do Baru Shakky gdzie Hatchi przywitał się z właścicielką jak ze starą znajomą. Shakky pozwoliła grupie się rozgościć ale poinformowała też, że inżyniera o imieniu Reyleigh wyszedł pół roku temu i jeszcze nie wrócił ale zdaniem właścicielki z nim tak zawsze. Grupa Luffiego zdecydowała się go poszukać ale Shakki ostrzegła ich by byli czujni gdyż marynarka w Archipelagu jest bardzo nerwowa. Powodem okazał się fakt, że na Sabaody przebywa obecnie (włącznie z Monkey D. Luffy i Roronoa Zoro) jedenastu piratów z nagrodą wynoszącą ponad 100 mln. Wymieniła ich wszystkich i zaznaczyła, że Luffy zajmuje obecnie drugie miejsce pod względem wysokości nagrody. Zastrzegła też, że nie muszą się martwić o inżyniera gdyż staruszek jest od nich 100 razy silniejszy.

Pełny opis

Postacie

Nawigacja