FANDOM

Odcinek 728 zatytułowany jest Luffy! Wściekła Lwia Bazooka!.

Krótkie streszczenie

Doflamingo wciąż uniemożliwia Luffy'emu ataki za pomocą swojego przebudzenia. Mimo wszystko, Słomkowy w końcu przedziera się przez gąszcz nici i atakuje tyrana tytułową Lwią Bazooką. Atak ten wgniata Doflamingo w ścianę płaskowyżu. Jednak w tym samym momencie szczęście odwraca się od człowieka-gumy. Jego Gear Fourth kończy się, ponadto zarówno Mingo, jak i Jesus Burgess rzucają się na Słomkowego.

Długie streszczenie

Natchnieni mową króla Riku oraz wyrównaną walką piratów, mieszkańcy ponawiają ucieczkę przed Ptasią Klatką. Sam Słomkowy odbija ataki przebudzonego Nić-Niciowocu, a osłaniany przez masy nici Doflamingo w spokoju aplikuje sobie pierwszą pomoc. Jednak po chwili Luffy przedziera się przez Billow White i uderza tyrana głową pokrytą Dominacją Koloru Uzbrojenia. Kiedy ten odlatuje na bezpieczną odległość, Słomkowy ponownie skraca dystans i używa Lwiej Bazooka, która posyła Mingo w płaskowyż, powodując kolisty krater. Z niedowierzaniem przyglądają się temu zarówno piraci jak i zwykli cywile.

Wszyscy zaczynają wznosić okrzyki na cześć Luffy'ego i podziwiać siłę jego uderzenia. Po chwili zjawia się Gatz, któremu udało się rozpoznać byłego gladiatora pomimo zmienionego wyglądu. Jednak kiedy chwilowe podniecenie mija, mieszkańcy zaczynają powątpiewać w tożsamość ich wybawiciela oraz zadawać głupie pytania.

Kiedy Cavendish mówi, że Doflamingo nie mógł przeżyć tego ataku, Law zwraca mu uwagę na niebo. Zarówno on, jak i Słomkowy na dole, zorientował się, że stojąca klatka potwierdza przeżycie Królewskiego Wojownika Mórz. Zatem Luffy rusza, aby dobić rywala, jednak w tym momencie Gear Fourth przestaje działać, co sprawia, że spada na ziemię w swojej normalnej postaci, ponadto niesamowicie wyczerpany. Widząc to, Jesus Burgess zeskakuje z pałacu do samego miasta i rusza w stronę centrum z chęcią przejęcia Gum-Gumowocu.

Otaczający Słomkowego mieszkańcy zaczynają dyskutować, czy można mu zaufać. W końcu on również jest piratem, jednak król Riku każe im zaufać chłopakowi. Rozważania te przerywa Doflamingo, który w końcu wykonuje ruych, wprawiając całe miasto w popłoch. Patrząc na mocno zmęczonego Luffy'ego, zaczyna się uśmiechać.

Postacie

Różnice między mangą a anime

  • Po ataku Lwiej Bazooka, w mandze jest pokazana jest tylko radość mieszkańców. W anime natomiast najpierw pokazano, jak wszyscy są zszokowani tym atakiem.
  • W mandze Gatz pokazał się dopiero, gdy Gear Fourth skończył się. W anime Gatz przybył i rozpoznał Luffy'ego, który nadal był w Gear Fourth.