FANDOM

Odcinek 733 zatytułowany jest Atak na niebiosa! Wściekły Pistolet Małpiego Króla!.

Krótkie streszczenie

Luffy rozpoczyna ostateczne starcie z Doflamingo. Okrutny tyran przejmuje kontrolę na Słomkowym, jednak jego furia i użycie Gear Fourth pozwala mu się uwolnić od wpływu Królewskiego Wojownika Mórz. Obaj stają do powietrznej walki, a wtedy Gum-Gumowy Pistolet Małpiego Króla powala przeciwnika na ziemię.

Długie streszczenie

Po dziesięciu minutach, które trwały całą wieczność, Luffy wkroczył na pole walki do wtóru krzyczących cywilów oraz innych osób, które zmagały się z Ptasią Klatką. Viola i Rebecca z radością patrzyły na chłopaka, który je ocalił od niechybnej śmierci. Gatz ponownie wzniósł radosne okrzyki na cześć Luffy'ego i poprosił go o wykonanie jedno-uderzeniowego nokautu, który wcześniej obiecał.

Doflamingo wyraził uznanie dla widowiskowego pojawienia się Słomka, jednak stwierdził, że chłopak wciąż jest zmęczony i ledwo co trzyma się na nogach. Słomkowy odparł, że tyran także jest zmęczony, ale ten, nie marnując czasu, od razu zaatakował przeciwnika dużymi nićmi. Rebecca krzyknęła na widok upadającego przyjaciela, jednak po chwili uświadomiła sobie, że to ona jest kolejnym celem. Zanim mordercza broń ją dosięgła, zainterweniował Law, który przy użyciu Shambles ewakuował dziewczynę na pobliski budynek, tak że znalazła się koło niego i swojej ciotki. Zdziwiony Mingo dopiero teraz uświadomił sobie, gdzie podziewał się jego poprzedni przeciwnik, jednak szybko powrócił do walki z aktualnym, a także kazał byłemu Królewskiemu Wojownikowi Mórz przyglądać się, jak miażdży ich ostatnią nadzieję. Po ukucnięciu użył techniki Ever White i obezwładnił Luffy'ego nowopowstałymi nićmi. Pomimo wszelkich prób Słomkowymi nie był w stanie uwolnić się z tych więzi i został wystawiony na atak Flap Thread, o sile tysiąca strzał, w korpus. Słomkowy pokrył brzuch Dominacją Koloru Uzbrojenia, jednak i tak na nic to się zdało i zaczął otrzymywać potężne obrażenia. Doffy zakpił z niego i z udanym zatroskaniem, zapytał się czy jego Haki aby na pewno wróciło. Po tych słowach wbił go w ścianę Nowego Płaskowyżu Pałacowego i ponownie zaatakował zmasowanym atakiem. Obserwujący to ludzie zamarli z przerażenia, a Gatza uderzyła myśl, że zbyt poważne rany uniemożliwiają walkę byłemu gladiatorowi.

Cywile, którzy z powodu chmury pyłu nie byli w stanie nic zobaczyć, zaczęli zastanawiać się nad przebiegiem walki. Tymczasem Abdullah i Jeet, a także Sai byli zdenerwowani faktem, że Klatka nie zniknęła, ale postanowili nie ustawać w swojej własnej walce.

Luffy leżał w dziurze, która powstała w wyniku agresji Doflamingo. Jednak nie dane było mu odpocząć, ponieważ tyran podniósł go na nogi za pomocą Parasite. Pomimo starań, Słomkowy powoli zbliżał się w stronę przeciwnika, który rozpoczął rozważania, w jaki sposób go zabić. Gdy Doffy rozważał możliwość wykorzystania go do wybicia pozostałych wojowników, Luffy wspomniał swoją rozmowę z Rayleighem za czasów treningu na Rusukainie. Były załogant Gol D. Rogera zaśmiał się z chłopaka, ponieważ jego Pistolet Małpiego Króla nie zadziałał na pewne zwierzę zamieszkujące wyspę. Po nieudolnym wytłumaczeniu człowieka-gumy, Król Ciemności polecił mu wymyślić coś lepszego. Luffy uświadomił sobie, że z Doflamingo jest ten sam problem. Nim ponownie odpłynął w przeszłość, Mingo powiedział, że ludzie sami skazali się na cierpienie, przeciwstawiając się Ptasiej Klatce. Porównał ich do bydła, które może być tylko rządzone przez szlachtę. Następnie oskarżył młodego pirata i jego załogę o wzniecenie zamieszenia, które doprowadziło tej tragedii. Wściekły Luffy kazał mu przestać gadać te brednie, co tylko rozśmieszyło Mingo.

Ptasia Klatka zaczęła przecinać płaskowyż, a kolejne budynki wpadać na siebie, wznosząc kolejne tumany pyłu i kurzu. Spanikowany Usopp klepał Hacka po głowie, aby go pospieszyć. Z kolei Zoro z niecierpliwością czekał, aż jego kapitan powstrzyma to szaleństwo. Leo zaczął się poddawać, jednak Robin pocieszyła liliputa, ukazując całą swoją wiarę w Luffy'ego.

Sam Słomkowy postanowił przerwać kontrolę tyrana i zaczął ponownie przemieniać się w Boundmana. Doflamingo postanowił użyć go w tej formie do wykończenia wszystkich walczących. Jednak nie przewidział, że Gear Fourth pozwoli gumiakowi pokonać Parasite, dlatego był nieco zdziwiony, gdy ten to uczynił. Szybko jednak ochłonął i zapytał się go, jak długo jeszcze zdoła walczyć. Władający Gum-Gumowocem zignorował i uniósł się w powietrze, a wkrótce Niebiański Demon podążył w jego ślady. Z zniecierpliwieniem zapytał się go, jak długo zamierza zwlekać z wykonaniem uderzenia. Na ziemi podnieceni ludzie obserwowali ostateczne starcie piłko-podobnego człowieka i Flaminga otoczonego swymi potężnymi nićmi. Kiedy już się zrównali, Mingo powiedział, że zamierza strącić przeciwnika z nieboskłonu i ponownie uczynić z niego marionetkę. Jednak Luffy w końcu dał ujście swojej furii i zaczął głośno wypominać jego wszystkie okrutne czyny, czyli zniewolenie ludzi i gnomów, a także masakra, jaką urządził. Wykrzyczał mu prosto w twarz, że jego obecność sprawia, że się dusi. Niewzruszony Doflamingo kazał mu obwiniać swoich przodków, którzy nie byli Niebiańskimi Smokami, a więc w przekonaniu okrutnika, nie godni wolności w życiu. Gdy Luffy zaczął przygotowywać się do wyprowadzenia ciosu, Doffy utworzył pajęczą sieć w celu zatrzymania uderzenia, jednak Słomkowy nie zaatakował, tylko zaczął ponownie napompowywać rękę. Podczas tej czynności chłopak wspomniał moment, gdy prezentował swój pomysł Rayleighowi. W rezultacie jego prawa ręka urosła, a paski pokrywające korpus także uległy zwiększeniu. Mingo użył szesnastu nici, które określił mianem "świętej amunicji" i za pomocą God Thread zaatakował Pistolet Małpiego Króla Luffy'ego. Gdy obie techniki się zetknęły, powstała olbrzymia fala uderzeniowa, która wstrząsnęła wyspą i oceanem. Obaj walczący zaczęli się siłować, a cywile skandować imię "Lucy". Doflamingo z furią przebił pięść Słomkowego, jednak wściekły chłopak przełamał jego obronę i całą swoją siłą posłał na ziemię. Widząc ten widok, Law wspomniał Corazona, który mówił, że gdzieniegdzie ród D. jest uważany za naturalnego wroga bogów.

Postacie

Różnice między mangą a anime

  • W anime dodane następujące sceny:
    • Gatz mówi Luffy'emu, aby pokonał Doflamingo.
    • Reakcja Gatza, gdy Doflamingo zaatakował Luffy'ego.
    • We wspomnieniu z Rayleighem pokazano zwierzę, z którym walczył Luffy.
    • Gdy Luffy aktywował Gear Fourth, Doflamingo powiedział, że użyje go do zabicia jego przyjaciół i cywili.
  • Następujące sceny zostały rozwinięte:
    • Atak Doflamingo na Luffy'ego.
    • Rozmowa Luffy'ego z Rayleighem na Rusukainie.
    • Ostateczne starcie Doflamingo z Luffym. W mandze Pistolet Małpiego Króla przełamał obronę tyrana, a w anime siłowali się przez dłuższy czas.
  • Przemiana w Boundmana była skopiowana z 726. odcinka. W mandze ominięto ten proces; efekt był natychmiastowy.
  • Gdy okulary Doflamingo zaczęły opadać ku ziemi, szkła zniszczyły się od razu przy kontakcie. W mandze zaczęły pękać stopniowo po uderzeniu Luffy'ego.