FANDOM

Odcinek 735 zatytułowany jest Bez precedensu! Szokująca decyzja admirała Fioletowego Tygrysa!.

Opis

Streszczenie

Sabo opuszcza pole jego walki z Burgessem, jednak gdy ten obraża Ace'a, nr 2 rewolucjonistów spala go mocą swojego owocu. Żołnierze Marynarki aresztują wszystkich Piratów Donquixote, poza Baby 5, Violą i Bellamym. Wiceadmirał Maynard wysyła wiadomość o tym co stało się na Dressrosie do trzech sąsiadujących krajów, a Fioletowy Tygrys wraz z wieloma marynarzami klęka przed Riku Doldo III, aby przeprosić w imieniu Globalnego Rządu za to co działo się na wyspie przez ostatnie 10 lat.

Pełny opis

Wzruszeni mieszkańcy Dressrosy energicznie świętowali odzyskanie wolności. Gatz powiedział do kobiet znajdujących się koło niego, że nie może uwierzyć w to, co dokonał Lucy.

Sabo z uśmiechem na widok czystego nieba, począł opuszczać miejsce swojej walki z Burgessem. Powalony na ziemię załogant Czarnobrodego, ze zdziwieniem zapytał się rewolucjonisty, czy zamierza go wykończyć. Ten odpowiedział, że nie ma takiej potrzeby, bo już po wszystkim. Jesus zaczął prowokować młodzieńca w nadziei, że straci nad sobą panowanie. Na początku nazwał jego i Ace'a mięczakami, a potem powiedział, że ostatnia prośba Płomiennej Pięści była żałosna. Zdenerwowany Sabo zignorował sygnał ślimakofonu i powoli odwrócił się w stronę przeciwnika. Tymczasem w porcie, załoga rewolucjonistów szykowała się do odpłynięcia, jednak wciąż brakowało Sabo, do którego Koala daremnie próbowała się dodzwonić. na polu walki Burgess powiedział, że Ace, świadom swojej śmierci, prosił załogę Czarnobrodego, aby nie mówiła o tym fakcie Luffy'emu. Champion powiedział, że były dowódca drugiej dywizji Białobrodego był głupcem, skoro myślał, że wieść o jego egzekucji się nie rozejdzie, a Marynarka zrobiła z niej widowisko. Jednak zanim zdołał powiedzieć cokolwiek więcej, wkurzony Sabo schwycił go za czaszkę, po czym zaczął ją miażdżyć, tak jak kilka godzin wcześniej Bastille'owi. Rozkazał mu zamilknąć oraz dodał, że jest dla niego oczywiste, co czuł jego brat przed śmiercią. Sternik Czarnobrodego z zadowoleniem, pomimo bólu jakiego doznawał, stwierdził, że jego przeciwnik traci nad sobą kontrolę. Za plecami, prawą ręką, trzymał swój nóż i szykował się do "przejęcia" Płom-Płomieniowocu. Żeby jeszcze bardziej go rozjuszyć, zrzucił winę za śmierć Ace'a na niego, ponieważ pomimo swojej mocy i jako jego brat, nie pomógł mu w najważniejszym momencie. Licząc na nieuwagę przeciwnika, szybko podniósł się i wykonał cięcie sztyletem z góry, jednak Sabo zręcznie odskoczył od niego i użył Ognistej Pięści, która spowiła Championa spiralą płomieni. Patrząc na swoją rękę pokrytą płomieniem powiedział, że on ma to gdzieś, ale Ace mówi, że nigdy mu nie wybaczy.

Gdy Burgess odleciał w dal, Sabo w końcu odebrał sygnał od Koali. Powiedziała mu, że gdy zobaczyła załoganta Czarnobrodego ścigającego Luffy'ego, od razu zadzwoniła do niego. Jej przyjaciel odrzekł, że nie zwrócił na to uwagi, ale zażegnał już problem. Zaczął jej wydawać polecenia, które powinna teraz wykonać, jednak Koala odpowiedziała, że wszystko jest już gotowe i tylko czekają na niego. Jednak Sabo się rozłączył, a dziewczyna wyładowała swoją złość na mężczyźnie, który trzymał ślimakofon.

Żołnierze Marynarki biegali po całym mieście, aresztując w sumie ośmiu oficerów, trzech dowódców oraz lidera familii Donquixote. Ponieważ wszyscy byli nieprzytomni, Marines bezproblemowo skrępowali ich kajdankami z Kamienia Morskiej Strażnicy Sai wraz z Chinjao i Baby 5 z powagą obserwowali upadek sławnej załogi pirackiej. Była załogantka Doflamingo, która uniknęła aresztowania, pochwaliła swojego ukochanego i zaraz po tym przytuliła się do niego. Gdy Doffy był krępowany dużą ilością łańcuchów, jeden z marynarzy zapytał kolegę, czy wiadomość o tym co działo się na wyspie została wysłana do kwatery głównej, jednak ten powiedział, że admirał Isshou kazał wstrzymać się z raportem.

Gdzieś indziej, Maynard siedział pośród gruzowisk i palił papierosa, gdy podbiegł do niego jeden z niżej postawionych marynarzy i zameldował, że monitorujący ślimakofon jest gotowy. Wiceadmirał zadecydował, że to on będzie mówić, a drugi ślimak ma się znajdować koło Fioletowego Tygrysa.

Na sąsiedneij wyspie, Applenine, jej mieszkańcy zaczęli gromadzić się wokół miejsca, w którym miała być nadawana transmisja z Dressrosy. Kilku z nich zastanawiało się, czy będzie to przemowa króla Doflamingo. W końcu, kiedy pojawił się dobry obraz, Maynard przedstawił się i powiedział, że wiadomość jest transmitowana do trzech sąsiednich krajów. Ku zdumieniu ludzi pokazał im zrujnowane miasto i wyjaśnił, że tak wygląda aktualnie Dressrosa i poprosił ich o wysłuchanie tego co zrobił tu Mingo.

Pośród gruzów, wraz z Tankiem Lepanto, Riku Doldo III słuchał mieszkańców Dressrosy, którzy mówili mu, że wiedzą prawdę o zajściu sprzed dziesięciu lat oraz pragną, aby znowu został ich królem. Kiedy odmówił, rzekli, że chcą aby na nowo objął panowanie i mogli w spokoju wieść, nawet biedne, życie. Gdy zaargumentował swoje stanowisko tym, że rodzina Riku nie nadaje się do wojen, odpowiedzieli, że pragną takiego pokoju, choćby miał doprowadzić ich do upadku. Stary mężczyzna z osłupieniem słuchał tego wszystkiego, nie dowierzając, że ludzie wciąż mu ufają. Po chwili przybył Elizabello oraz żołnierz Dressrosy, który powiedział, że w pałacu jest pełno telefonów do niego. Widząc zdziwienie kolegi, król Prodence wytłumaczył mu, że poinformował władców sąsiednich królestw, że Riku Doldo powrócił na tron. Dodał również, że wszyscy chcą, aby wrócił król stroniący od wojen i nazwał go "królem czyniącym cuda". W tym momencie pojawił się Fioletowy Tygrys i przyznał rację władcy. Rzekł, że nie mógłby sobie darować, że jego wysokość ponosi konsekwencje za Doflamingo, który wykorzystał tytuł Królewskiego Wojownika Mórz i aprobatę Globalnego Rządu do objęcia panowania w ich kraju. Następnie, ku zdumieniu wszystkich zebranych oraz osób przed monitorami, wraz z towarzyszącymi mu marynarzami, uklęknął przed królem Riku i przeprosił wszystkich mieszkańców Dressrosy w imieniu Globalnego Rządu i poprosił o wybaczenie. Wszyscy oglądający nie mogli uwierzyć, że jedna z najsilniejszych postaci w Marynarce kłania się narodowi Dressrosy, a kilku z nich zaczęło robić zdjęcia. Niektórzy zaczęli kojarzyć, że może mieć to związek z sojuszem Luffy'ego i Lawa. Tak zaczęły się rozchodzić wieści o tym co zaszło na wyspie.

Postacie

Walki i wydarzenia

  • Burgess ujawnia słowa Ace'a po schwytaniu.
  • Sabo pokonuje Burgessa.
  • Doflamingo wraz z podwładnymi zostaje aresztowany.
  • Maynard ogłasza sytuację na Dressrosie trzem sąsiednim wyspom.
  • Fioletowy Tygrys i żołnierze Marynarki składają pokłon królowi Riku.

Moce i umiejętności

Różnice między mangą a anime

  • W anime dodano następujące sceny:
    • Gatz ze łzami radości odkłada ślimakofon.
    • Sai, Baby 5 i Chinjao obserwują aresztowanie podwładnych załogi Donquixote.
    • Marynarze zabierają Doflamingo z podziemnego portu.
  • Gdy Sabo wspomina czytanie gazety o śmierci Ace'a, nazwa Kwatery Głównej Marynarki jest napisana błędnie "MARINFORD".
  • Podczas pokazywania pokonanych oficerów, anime pokazuje Gladiusa leżącego na jednym z kolców wytworzonych przez Picę.
  • Gdy Isshou kłania się przed królem Riku, na pelerynie tego drugiego nie ma czaszki ani skrzyżowanych piszczeli. Ten błąd również pojawił się w oryginalnej wersji adaptowanego rozdziału.

Ciekawostki

  • W tym odcinku można po raz pierwszy zobaczyć Picę bez hełmu.

Nawigacja