FANDOM

Oddział olbrzymich kaczek pstrodziobych to rodzina siedmiu olbrzymich kaczek pstrodziobych (później także jednego wielbłąda), które służą Alabaście. Dowodzi nimi Carue i znane są jako najszybsze stworzenia Alabasty. Wszystkie kaczki noszą dziwne czapki i stroje. Dziwny jest też wielbłąd, który do nich dołączył, Rzęsa. Pomagał on Słomkowym pokonać Baroque Works.

Członkowie

Członek Imię Opis
Karoo Portrait Carue (カルー Karū) Dowódca oddziału olbrzymich kaczek pstrodziobych.
Stomp Portrait Stomp (ストンプ Sutonpu) Kaczka pstrodzioba z odwróconą czapką z daszkiem i smutnym wyrazem twarzy. Jest bardzo szczupły. Usopp jechał na nim, zmierzając do Going Merry. Stomp ma 15 lat, urodził się 10 października, mierzy 202 cm, a jego grupa krwi to X.
Ivan X Portrait Ivan X (イワンX Iwan Ekkusu) Największa z olbrzymich kaczek pstrodziobych. Nosi brązowy hełm z goglami. Luffy jechał na nim, zmierzając do Going Merry. Ivan X ma 16 lat, urodził się 8 stycznia, mierzy 228 cm, a jego grupa krwi to S.
Cowboy Portrait Cowboy (カウボーイ Kaubōi) Kaczka pstrodzioba z kowbojskim kapeluszem i okularami przeciwsłonecznymi. Jest zawsze zrelaksowany. Sanji jechał na nim, zmierzając do Going Merry. Cowboy ma 16 lat, urodził się 12 kwietnia, mierzy 155 cm, a jego grupa krwi to F.
Bourbon Jr. Portrait Bourbon Jr. (バーボンJr. Bābon Junia) Kaczka pstrodzioba z okularami przeciwsłonecznymi, kapeluszem i butelką na szyi. Nami jechała na nim, zmierzając do Going Merry. Bourbon Jr. ma 14 lat, urodził się 8 kwietnia, mierzy 133 cm, a jego grupa krwi to F.
Kentauros Portrait Kentauros (ケンタロウス Kentarousu) Kaczka pstrodzioba, która pali cygara, ma hełm rzymskiego legionisty i wściekły wyraz twarzy. Zoro jechał na nim, zmierzając do Going Merry. Kentauros oznacza "centaura". Centaur (gr. Κένταυρος) to mitologiczne stworzenie o górnej ludzkiej połowie ciała, a dolnej końskiej. Kentauros ma 15 lat, urodził się 23 listopada, mierzy 157 cm, a jego grupa krwi to F.
Hikoichi Portrait Hikoichi (ヒコイチ Hikoichi) Kaczka pstrodzioba z azjatycką czapką i zaskoczonym wyrazem twarzy. Chopper jechał na nim, zmierzając do Going Merry. Hikoichi ma 14 lat, urodził się 1 maja, mierzy 138 cm, a jego grupa krwi to S.
Matsuge Portrait Rzęsa (マツゲ Matsuge) Wielbłąd, który dołączył do oddziału po pokonaniu Baroque Works.

Ciekawostki

  • W Vivre Card Oda wyjawił oficjalną angielską nazwę oddziału olbrzymich kaczek pstrodziobych. Brzmi ona Super Spot-Billed Duck Troops.