FANDOM

Ognista Pięść Smoczego Szponu: Płomień Króla Smoków - połączenie mocy Płom-Płomieniowocu i stylu Pięść Smoczego Szponu używanego przez Sabo. Atak po raz pierwszy został wykorzystany w pojedynku z Burgessem.

Opis

Otaczając szpony mocą Płom-Płomieniowocu, Sabo przystawia je do ciała przeciwnika. Ogień zaczyna się obracać, by chwilę później wybuchnąć odrzucając przeciwnika na sporą odległość, dodatkowo zadając obrażenia od ognia. Atak ten został po raz pierwszy użyty podczas walki z Burgessem. Świadkowie tej techniki są zaszokowani, jak silny jest ten atak, widząc jego skuteczność przeciwko jednemu z dziesięciu kapitanów załogi Piratów Czarnobrodego.[1]

W polskiej wersji gry Jump Force, wydanej przez firmę Cenega, technika nazwana jest Król smoków ognia. Z kolei w grze One Piece: Burning Blood, wydanej przez tę samą firmę, nazwa techniki została przetłumaczona jako Palący Król Smoków.

Ciekawostki

  • Pomimo że ta technika zadebiutowała w 729 odcinku anime, to można było ją zobaczyć podczas napisów końcowych specjalnego odcinka o Sabo, który pojawił się prawie pół roku wcześniej [2].

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime — Tom 79, Rozdział 787 (str. 6-7) i Odcinek 729, Sabo używa techniki w pojedynku z Burgessem.
  2. Odcinek o Sabo, Sabo ratuje Luffy'ego przed Burgessem i używa Ognista Pięść Smoczego Szponu: Płomień Króla Smoków podczas napisów końcowych

Nawigacja