FANDOM

One Piece Film: Z to dwunasty film One Piece, który trafił do kin 15 grudnia 2012. Za scenariusz odpowiada Osamu Suzuki, za reżyserię Tatsuya Nagamine, a producentem wykonawczym był Eiichiro Oda. Yasutaka Nakata napisał i wykonał piosenkę tematyczną filmu.

Opis

"Kamienie Dyna", karta atutowa Marynarki, zostały skradzione. Opowiada za to były admirał Z, któremu na drodze stają Słomkowi.

Fabuła

Gniew Neo Marynarki

Zephyr Fighting Marines

Z walczy z marynarzami.

Historia zaczyna się Z, który, śpiewając requiem, przygotowuje się do walki. Jego flota, Neo Marynarka, przedziera się przez flotę marynarzy i napada na wyspę Firs. Tam, Z i jego podwładni, Ain i Binz, z łatwością przebijają się przez ochronę i docierają do bazy Marynarki.

Z włamuje się do środka, by zdobyć jeden z kamieni Dyna. Gdy jego ludzie zaczynają ładować broń na statki, zjawia się admirał Borsalino i rozpoczyna rzeź, niszcząc okręty i zabijając członków Neo Marynarki. Z rusza na pomoc swoim towarzyszom i rozpoczyna walkę z marynarzem.

Borsalino vs. Zephyr

Żółta Małpa kontra Zephyr.

Gdy Zephyr walczy z Borsalino, Ain i Binz ewakuują pozostałych przy życiu członków Neo Marynarki na statki, które ostały się z rzezi admirała. Z wypomina admirałowi, że za bardzo polega on na umiejętnościach Błysk-Błyskowocu, na co ten odpowiada mu, że wciąż jest uparty jak skała, zwracając się do niego imieniem "Zephyr". Z mówi, że porzucił to imię. Walka trwa dalej.

Firs Island Explosion

Zniszczenie wyspy Firs.

Borsalino próbuje dowiedzieć się, dlaczego Z pożąda kamieni Dyna. Zephyr jednak nie odpowiada i używa kamienia, by zaatakować admirała. Strzał niszczy całą wyspę. Żółta Małpa przeżywa wybuch, dzięki swoim mocom, ale Z ciężko obrywa. Neo Marynarka ucieka przed impulsem wybuchowym, lecz Ain zamartwia się losem Zephyra.

W tym samym czasie Kuzan przejeżdża obok rowerem i dostrzega moment zniszczenia wyspy.

Obsada

Galeria

Plakaty promocyjne

Grafiki wykonane przez Odę

Słomkowi

Nowe czerwone ubrania Słomkowych:

Ubrania Armaniego użyte w filmie:

Straw Hat Pirates In Armani Clothing

Część załogi Słomkowych w ubraniach od Armaniego, wybranych przez Odę.

Ciekawostki

Nawigacja