FANDOM

Oniwabanshuu Orochiego – grupa ninja, służąca Kurozumi Orochiemu, szogunowi Kraju Wano. Jej przywódcą jest Fukurokuju.

Opis

Oniwabanshuu Orochiego działają potajemnie, broniąc Orochiego przed wszelkim możliwym zagrożeniem. Jako ninja znają ninjutsu i są w stanie złapać intruza z zaskoczenia.

[v · e · ?]
Oniwabanshuu Orochiego
Fukurokuju Daikoku Raijin Fuujin Hanzou
?????? ?????? ?????? ?????? ??????
??????
Powiązani
Rodzina Kurozumi Załoga Królestwa Zwierząt

Fabuła

Akt Wano

Oniwabanshuu Orochiego przyłapali Nico Robin na skradaniu się po tajnych pomieszczeniach zamku Orochiego. Przywódca grupy, Fukurokuju, dał jej jednak szansę na wytłumaczenie. Ninja próbowali aresztować Robin, ale zostali oszukani - Robin stworzyła swój duplikat za pomocą mocy swojego Diabelskiego Owocu Kwiat-Kwiatowocu. Następnie grupa rozproszyła się po zamku, aby ją odnaleźć. Jeden z ninja znalazł ją, gdy pomagała Toko uciec.

Hanzo znalazł Shinobu i Nami w przestrzeni nad sufitem, kiedy zaglądali do sali. Shinobu obezwładniła go rzucając pociskiem w pachwinę. W międzyczasie niektórzy z pozostałych ninja natknęli się na Robin w sali bankietowej, ale towarzyszyła im duchowa forma Brooka. Duchowa forma Brooka przeraziła ich, dzięki czemu Robin mogła zaatakować ich swoimi wielkimi rękami przy użyciu Kwiat-Kwiatowocu.

Ciekawostki

  • Oniwabanshuu Orochiego nawiązują prawdopodobnie od Oniwabanshu, grupy tajnych strażników pod przykrywką, zatrudnionych przez japońskiego szoguna w czasach feudalnych.

Nawigacja