FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Orlumbus – podróżnik, admirał wielkiej floty Yonta Maria i dowódca 7. oddziału wielkiej floty Słomkowego Kapelusza. Został gladiatorem w Koloseum Corrida, by walczyć o Płom-Płomieniowoc. Po ostatecznej walce przeciwko Donquixote Doflamingo, Orlumbus przysiągł Monkey D. Luffy'emu lojalność.

Wygląd

Krępy wysoki mężczyzna o długich blond włosach splecionych w warkocze, i długimi wąsami w tym samym kolorze. Jest ubrany w typowy dla wilka morskiego brązowo-żółty bikorn z czaszką na środku. Nosi również brązowo-żółto-czerwony płaszcz, szare spodnie w ogół których zawinięta jest ciemny kawałek materiału. W rękach trzyma bicz który wykorzystuje w walce, a na nogach długie czerwono-żółte buty.

Osobowość

Niewiele o nim wiadomo jednak wydaje się, pewnym siebie i odważnym mężczyzną.

Orlumbus jest również szlachetną i nie skażoną chciwością osobą. Wskazuje na to fakt iż zamiast polować na słomkowych dla nagrody i wolności, zdecydował się odwdzięczyć swoim wybawcą i stanął ramię w ramię z załogą Słomkowego Kapelusza, w walce z załogą Donquixote.

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Umiejętności

Orlumbus posiada wysokie umiejętności przywódcze, gdyż z sprawnie przewodzi flocie składającej się z 4,300 ludzi.Potrafi również sprawnie walczyć biczem.

Umiejętności fizyczne

Orlumbus dysponuje niezwykle wielką siłą fizyczną, na co wskazuje fakt iż z łatwością, jedną ręką podniósł lwa bojowego oraz podczas walk z rodziną Donquixote, z łatwością dorzucił Zoro do Piki który znajdował się w w drugiej części wyspy.

Ekwipunek

Bicz

Jest to główna broń Orlumbusa, którą admirał Wielkiej Floty Yonta Maria, posługuj się bardzo sprawnie.

Główne walki

Ciekawostki

Nawigacja