FANDOM

Page One to członek latającej szóstki, grupy sześciu najsilniejszych gwiazd załogi Królestwa Zwierząt.

Wygląd

Page One pokazany był jedynie w formie spinozaura, dlatego nie wiemy, jak wygląda jego zwykła forma. Wiemy jedynie, że ma ciemne długie włosy, spuszczone na jedną stronę. Na klatce piersiowej ma tatuaż z napisem "AGE1", a na prawym ramieniu "P", co razem układa się w jego imię. Nosi ciemne spodnie i ciemną kamizelkę, zawieszoną na brzuchu. Ma też ciemne rękawice, sięgające do łokci.

Osobowość

Page One twierdzi, że każdy, kto sprzeciwia się władzy Wano, powinien posłużyć za przykład. Jego brutalność sprawiła, że szukając Sanjiego, zniszczył wiele straganów z makaronem soba i nie czuł skruchy, gdy atakował niewinnych ludzi.

Jest bardzo łakomy. Zjadł makaron z jednego ze sklepów, które zaatakował i zabrał owoce z czyjegoś straganu, tylko dlatego, bo akurat miał na nie ochotę.

Fabuła

Akt Wano

Page One i X Drake zostali wysłani przez Queena do Kwiatowej Stolicy, by zabić właściciela stoiska z makaronem soba. Page One wściekł się, atakując każdego handlarza makaronem soba w pobliżu. Gdy Sanji w końcu się zjawił, Page One poinformował swoich podwładnych o jego położeniu i go zaatakował. Sanji założył swój Raid Suit, stał się niewidzialny i kopnął Page One'a w brzuch. Page One przybrał wtedy formę hybrydy i zaatakował Sanjiego swoimi szponami, sprawiając, że przeleciał przez kilka budynków. Myśląc, że Sanji jest martwy, Page One chciał wziąć jego ciało do Kyoushirou, lecz kucharz zaatakował go nagle z góry.

Umiejętności i moce

Jako gwiazda Page One ma władzę nad niższej rangi członkami załogi Królestwa Zwierząt. Jest też członkiem latającej szóstki, grupy najsilniejszych gwiazd, więc prawdopodobnie posiada sporą siłę.

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Smok-Smokowoc, Model Spinozaurzy
Ryu Ryu no Mi Model Spinosaurus Infobox

Page One w formie spinozaura.

Page One zjadł Diabelski Owoc, będący Zoanem typu pradawnego, który dał mu możliwość przemiany w spinozaura. Jako dinozaur posiada ogromną siłę, wielką szczękę i ogon, którym bez problemu niszczy budynki. W formie hybrydowej posiada wystarczająco długie ręce, by używać ich w walce i siłę wystarczającą, by przebić się przez kopnięcie Sanjiego w Raid Suit.

Główne walki

Ciekawostki

  • Page One nazwany jest po prawdziwej grze karcianej o tej samej nazwie.

Nawigacja