FANDOM

Panz Fry to niekanoniczny olbrzym. Jest ojcem Lily Enstomach.

Wygląd

Panz Fry jest to olbrzym o wielkich gabarytach, długich, zielonych włosach i brodzie, ma także różowe oznaczenia na policzkach i nosie. Jest ubrany w tradycyjny strój wikinga do gotowania, a także rogaty hełm, złote bransolety i łyżeczki przy pasie.

Galeria

Osobowość

Ma bardzo dobre serce. Kradnie jedzenie Marynarce, Globalnemu Rządowi i innym piratom, i gotuje dla głodujących. Denerwuje go Marynarka, która odbiera jedzenie cywilom, oddając je egoistycznemu Globalnemu Rządowi. Panz Fry obwinia Globalny Rząd za śmierć Białobrodego i za cierpienie na świecie.

Relacje

Lily Enstomach

Wydaje się, że Lily Enstomach ma bardzo dobre relacje z ojcem, gdyż ta była gotowa zaryzykować dla niego życie. Bardzo troszczy się o niego i widać, że jest on dla niej bardzo ważny.

Dorry i Brogy

Panz Fry powiedział, że przyjaźnił się z Dorrym i Brogym, kiedy byli dziećmi. Nie wiemy, jakie mieli dalsze relacje ze sobą.

Umiejętności

Jak na olbrzyma przystało posiada ogromną siłę fizyczną i wytrzymałość. Ma także bardzo dobrze rozwinięte umiejętności kulinarne.

Bronie

Główną bronią Panz Fry'a jest gigantyczna metalowa chochla, jednak on używa jej głównie do gotowania. Kiedy walczył z Momongą została zniszczona. Oprócz chochli używa też patelni.

Umiejętności kulinarne

Panz Fry's Volcano Food

Jedzenie ugotowane przez Panz Fry'a w wulkanie.

Magma Heat Cooking

Panz Fry używa magmy, by podgrzać jedzenie.

Panz Fry jest znany ze swojej mistrzowskiej Wulkanicznej Kuchni (火山料理 Kazan Ryōri), która polega na gotowaniu potraw nad magmą wulkaniczną.

  • Churassco z Morskiej Bestii (海獣シュラスコ Kaijū Shurasuko): Nabite na szpikulec mięso Króla Mórz upieczone bezpośrednio nad wulkaniczną magmą i doprawione specjalnymi wulkanicznymi ziołami i rzadką wulkaniczną solą.
  • Paella z Tysiąca Ludzi (千人パエリア Sen-nin Paeria): Według jego córki, Lily, jest to jego najlepsze danie. Składa się ze smażonego chleba i owoców morza upieczonych na ogromnej patelni.

Ciekawostki

  • Pomimo, że jest ojcem Lily Enstomach, ma inne nazwisko.

Nawigacja