FANDOM

Ten artykuł został umieszczony pod nazwą umowną

To oznacza, że drugi uczeń Toma, Cutty Flam, ciągle żyje w tym mieście jako "Franky"

Tytuł jest jedynie określeniem lub przydomkiem, gdyż właściwa nazwa nie została jeszcze nadana przez autorów. Jeśli poznamy prawdziwą nazwę tego tematu, przeniesiemy go.
Image Nazwa Umowna

Paramecia Wielkości to nienazwany Diabelski Owoc typu Paramecia pozwalający zmienić wielkość swojego ciała do gigantycznych rozmiarów. Został zjedzony przez Urouge'a.

Mocne i słabe strony

Nie jesteśmy do końca pewni czy Urouge, aby powiększyć swoje ciało, używa mocy Diabelskiego Owocu, jednak zakładamy, że tak. Dzięki swoim zdolnością może przybrać ogromny rozmiar, nawet większy od ponad 7 metrowego Pacifisty. Dzięki temu zwiększa się jego siła fizyczna przez co może zadawać potężne ciosy. Słabością tego owocu jest fakt, iż jest to właściwie tylko zdolność ofensywna. Urouge jest bardziej podatny na obrażenia przez swoją zwiększoną masę ciała. Jak wszystkie Diabelskie Owoce podejrzewamy, że również ten uniemożliwia jego użytkownikowi pływanie.

Umiejętności tego owocu zostały ukazane po raz pierwszy podczas zamętu na archipelagu Sabaody w walce z Pacifistą.

Nawigacja