FANDOM

Pasjans to gwiazda załogi Królestwa Zwierząt i zastępczyni naczelnika więziennej kopalni w regionie Udon w Kraju Wano.

Wygląd

Pasjans to szczupła kobieta z długimi i jasnymi włosami, które zakręcają się na końcach na boki. Nosi lotniczy hełm z ciemną szybą, zakrywającą jej oczy. Ma typowe dla władających owocami SMILE rogi, które wychodzą przez dziury po bokach jej hełmu. Nosi zapinaną na guziki kurtkę z czterema kieszeniami. W wyniku zjedzenia owocu SMILE, ma sześć rąk i małpi ogon. Każda z jej rąk ubrana jest w ciemną rękawicę.

Osobowość

Pasjans poświęca się swojej pracy. Zdenerwowała się, gdy usłyszała, że klucze do kajdanek z Kamienia Morskiej Strażnicy zostały skradzione. Łatwo się denerwuje i gani swoich podwładnych za ich niekompetencję.

Fabuła

Akt Wano

Pasjans przebywała w wieży dowodzenia więzienną kopalnią, gdy usłyszała od swoich podwładnych, że klucze do kajdanek z Kamienia Morskiej Strażnicy zostały skradzione. Pasjans zganiła swoich podwładnych i kazała im szukać sprawcy, twierdząc, że wciąż powinien być w pobliżu.

Umiejętności i moce

Jako zastępczyni naczelnika więziennej kopalni Pasjans ma władzę nad więźniami i strażnikami.

Diabelski Owoc

Pasjans zjadła małpi SMILE, który dał jej cztery dodatkowe ręce i małpi ogon. Potrafi dzięki temu nosić więcej przedmiotów niż zwyczajna osoba.

Bronie

Pasjans dzierży cztery miecze, dzięki mocom swojego Diabelskiego Owocu. Nie wiadomo jednak, w jakim stopniu potrafi się nimi posługiwać.

Ciekawostki

  • Angielskie imię Pasjans, Solitaire, to amerykańska nazwa pasjansa.

Nawigacja