FANDOM

Patrz-Patrzowocdiabelski owoc typu Paramecia, pozwalający władającemu na widzenie przez wszystko i czytanie w myślach innych. Został zjedzony przez Violę.

Etymologia

  • Giro giro to japońska onomatopeja, określająca wpatrywanie się w coś.

Mocne i słabe strony

Główna mocą tego owocu jest to, że pozwala on władającemu przejrzeć wszystko, dosłownie i w przenośni. Użytkownik robi kółeczko z palców i przykłada dłoń do oczu tak, aby przez te kółeczko patrzeć, a wtedy może zobaczyć przez osoby, ubrania i skórę, podobnie jak promienie rentgena, ale także czytać z umysłu i wspomnień innej osoby, pozwalając na przejrzenie wszelkich kłamstw. Owoc pozwala użytkownikowi też przenosić swoje wspomnienia na inną osobę. Patrz-Patrzowoc również ma możliwości ofensywne, ponieważ pozwala użytkownikowi manipulować łzami i odwrócić od siebie niebezpieczne pociski.

Patrz-Patrzowoc pozwala też rozszerzyć pole widzenia do 4000 m we wszystkich kierunkach. W ten sposób, użytkownik nie może zostać zaskoczony przez swojego przeciwnika, chociaż nie przewiduje ataków, a zwyczajnie je widzi.

Ten owoc nie ma żadnych słabości, z wyjątkiem standardowej słabości diabelskiego owocu jednak może tak być, że użytkownik może zostać zaskoczony myślami jego celu lub jego wizja może być rozmazana, gdy pragnienia i myśli ofiary są silne.

Zastosowanie

Patrz-Patrzowoc pozwala Violi zobaczyć przez coś (ubrania, skórę) i odczytać myśli innych, co jak widzieliśmy zrobiła z Sanjim. Ponadto pozwala atakować swoich przeciwników łzami lub rozszerzyć swoją wizję do 4000 km promienia we wszystkich kierunkach i tym samym użytkownik nie może zostać zaskoczony przez wroga.

Techniki

Ciekawostki

  • Viola bardzo wcześnie zjadła swój owoc, ponieważ już w wieku 10 lat zaglądała do umysłu Kyrosa.

Nawigacja