FANDOM

Pavi Slasher to główna broń Nefertari Vivi.

Wygląd

To małe ostre klejnoty na linkach przypominające kropki na piórach ogona pawia.

Zdolności

Ataki

  • Pavi Slasher (孔雀(クジャッキー)スラッシャー Kujakkī Surasshā, dosłowne znaczenie: "Pawi Przecinacz"): Prócz normalnych Pavich Slasherów, Vivi posiada też takie, które poukrywane są w jej rękawach lub w formie pasa. Przywiązane są one długimi łańcuchami. W walce stanowią szybką i potężną alternatywną broń dla Vivi.
  • Pavi String Slasher (孔雀(クジャッキー)一連(ストリング)スラッシャー Kujakkī Sutoringu Surasshā): Vivi atakuje w ten sam sposób, co zwykłym Pavim Slasherem, lecz klejnoty jej broni zawieszone są na dwóch długich łańcuchach, które zwiększają zasięg ataku. Może atakować nim wrogów, rzucając w nich lub dźgając. Gdy nie walczy, często używa String Slashera jako paska.
  • Pavi String Slasher Runback (孔雀(クジャッキー)一連(ストリング)スラッシャー逆流(ランバック) Kujakkī Sutoringu Surasshā Raunbakku): Vivi najpierw rzuca w różnych przeciwników swoimi Slasherami, jakby chciała ich dźgnąć, lecz celowo pudłuje, by powalić ich od tyłu po ówczesnym odwróceniu uwagi.

Bronie wspomagające

  • Zawrotny Taniec Wirującego Seksu (魅惑のメマーイダンス Miwaku no Memāi Danzu, dosłowne znaczenie: "Porywający Oszałamiający Taniec"): Vivi tańczy, sprawiając, że przeciwnik źle się czuje od ruchu spiral na jej ubraniu. Sprawia to, że wróg jest odkryty na ataki. Atak ten występuje tylko w mandze, ponieważ spirale na jej sukience zostały zastąpione paskami w anime. W tłumaczeniu Viz Manga atak ten nazwany jest Enchanting Vertigo Dance.
  • Zawrotny Taniec Przyciągających Perfum (魅惑の香水ダンス Miwaku no Kōsui Danzu): Vivi rozpyla w powietrzu specjalne perfumy i tańczy, przez co te zwiększają swój zasięg. Każdy, kto weźmie wdech perfum, nie może się ruszać i jest podatny na ataki Pavim Slasherem. Atak ten pojawił się tylko w anime, gdzie zastąpił Zawrotny Taniec Wirującego Seksu. W dubbingu FUNimation, atak nazwany jest Perfume Dance.

Nawigacja