FANDOM

"Żelazna Ściana" Pearl – przywódca drugiej jednostki załogi Kriega. Z powodu swoich działań, może zostać uznany za pobocznego antagonistę Aktu Baratie.

Wygląd

Galeria

Umiejętności i moce

  • Pearl Prezent (パール プレセント Pāru Puresento): Pearl uderza przeciwnika tarczą na jednej ze swoich rąk. Atak był wystarczająco silny, by wyrzucić Patty'ego i Carne z Baratie z walki na jakiś czas. W angielskich wersjach atak nazwany jest Pearl Surprise.
  • Fire Pearl Promocja Specjalna (ファイアー パール 大特典 Faiā Pāru Daitokuten, dosłowne znaczenie: "Wielka Przysługa Ognistego Pearla"): Gdy zacznie uważać wroga za poważne zagrożenie dla swojego ciała, podpala się i zaczyna rzucać w przeciwnika małe płonące perły. Atak ten nazwany jest Fire Pearl "Lucky You!" w tłumaczeniu Viz Manga i Fire Pearls Special Treat w dubbingu FUNimation.
  • Fire Pearl Prezent (ファイアー パール プレセント Faiā Pāru Puresento): Identyczny atak do Pearl Prezent, jednak w tym przypadku tarcza, używana do ataku, płonie, co sprawia, że atak jest bardziej skuteczny. W angielskich wersjach atak nazwany jest Fire Pearl Surprise.
  • Wielki, Naturalny Pearl Prezent (超天然 パール プレセント Chō Tennen Pāru Puresento): Pearl uderza atakiem podobnym do Pearl Prezent, jednak dużo silniejszym. Dowcip w nazwie ataku jest taki, że oznacza ona perłę wyższej jakości. W angielskich wersjach atak nazwany jest Absolutely Natural Pearl Surprise.
  • Pearl Close (パール クローズ Pāru Kurōzu): Pearl uderza głowę przeciwnika z dwóch stron. W angielskich wersjach atak nazwany jest Pearl Cymbals.
  • Service Pearl Głęboki Prezent (サービス パール イシビギン プレセント Sābisu Pāru Ishibigin Puresento, dosłowne znaczenie: "Prezent z Patynowanego Srebra Serwisowego Pearla"): Atak występuje tylko w mandze. Pearl wyskakuje w powietrze i atakuje swojego wroga głową, miażdżąc swojego przeciwnika hełmem i ciężarem. W angielskich wersjach atak nazwany jest Tarnished Silver Surprise.
  • Last Minute Pearl Prezent (ダメ押し パール プレセント Dameoshi Pāru Puresento, dosłowne znaczenie: "Pearl Prezent Ostatecznego Dobicia"): Podczas stania naprzeciw zranionemu przeciwnikowi, Pearl uderza go mocno jedną ze swoich tarczy, by upewnić się, że nie wstanie po uderzeniu. W angielskich wersjach atak nazwany jest Double-Check Pearl Surprise.

Główne walki

Ciekawostki

  • Dżunglowe pochodzenia Pearla wyjaśnione jest w mandze, lecz w anime nie ma o nim wzmianki.