FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Pedronorka-jaguar i kapitan strażników.

Jest byłym kapitanem załogi Nox, która pływała w poszukiwaniu Poneglyphu i dorobił się nagrody za głowę w wysokości Bsymbol382,000,000, ale jego podróż zakończyła się w Totto Land. Towarzyszył drużynie odzyskania Sanjiego, której celem było uratowanie Vinsmoke Sanjiego. Podczas ucieczki z Whole Cake Island Pedro poświęcił się, by reszta drużyny mogła zbiec, wierząc, że Słomkowi zaprowadzą Świt Świata.

Wygląd

Pedro jest dużym jaguarem z cętkowaną sierścią, białymi uszami i z długimi pofalowanymi blond włosami. Ma tendencje do zasłaniania lewej strony twarzy swoimi włosami, najprawdopodobniej na skutek odniesionych blizn w walce z załogą Królestwa Zwierząt.

Po napadzie na norki przez Jacka nabywa dużą bliznę po lewej stronie twarzy oraz ma rozdarte lewe ucho.

W czasie podróży na ziemie Charlotte Linlin nosi na sobie zieloną koszulę przepasaną brązowym pasem, długi ciemno zielony płaszcz i ciemny kapelusz częściowo zasłaniający mu twarz.

Galeria

Osobowość

Pedro Threatens Pudding

Pedro grozi Pudding.

Pedro jest spokojny opanowany i honorowy, jednak w trudnych okolicznościach ujawnia się jego druga nieco mroczna natura, wtedy jest gotów na wszelkiego rodzaju przemoc aby tylko on i jego towarzysze mogli wyjść z opresji cało. Pedro zapewne ze względu na wykonywany zawód strażnika, wykazuje również duży stopień nieufności w stosunku do obcych, nawet w stosunku do przyjaznej i niepozornej Charlotte Pudding był bardzo ostrożny.

Relacje

Norki

Pedro bardzo się troszczy o Nekomamushiego i Inuarashiego mimo że sam posiadał śmiertelne rany prosił przybyłych na wyspę załogi Słomkowego Kapelusza aby w pierwszej kolejności zajęli się ranami Panów Dnia i Nocy nie zważając na własny los. Wydaje się również że Pedro i kapitana Muszkieterów łączy więź rywali. A Nekomamushi stwierdził że jedynym który jest wstanie wpłynąć na Pekomsa jest właśnie Pedro, co zresztą doskonale widać po zachowaniu Pekomsa gdy w pobliżu znajduje się Pedro.

Pedro wydaje się również być bardzo dobrze znany wśród norek ponieważ nawet niemieszkające od dawna na Zou norki są wstanie bez problemu go rozpoznać.

Załoga Słomkowego Kapelusza

Kiedy grupa pod dowództwem Sanjiego dotarła na Zou, a Pedro zorientował się że nie należą do grupy zabijaków Jacka, pierwszym co zrobił była prośba o pomoc dla Nekomamushiego i Inuarashiego. Następnie gdy zrozpaczona Wanda zaatakowała Słomkowych, Pedro zaczął ich bronić tłumacząc że nie mają złych intencji i przybyli z pomocą. Gdy do lasu wkroczyła części załogi pod dowodzeniem Monkey D. Luffy'ego, Pedro wraz z oddziałem obserwował ich z ukrycia jednak wycofał się na prośbę Wandy. Gdy spotkał Luffy'ego i resztę później, to przeprosił ich za to zajście i podziękował za uratowanie im życia.

Pedro żeby chociaż częściowo spłacić dług wobec słomianych bez wahania zadeklarował swoją pomoc załodze w uwolnieniu Sanjiego z rąk Charlotte Linlin i Vinsmoke Judge'a.

Umiejętności

Jak na osadnika norek, Pedro jest urodzonym wojownikiem. Wyróżnia się bardzo dużą wytrzymałością ponieważ nawet pomimo tortur i trującego gazu udało mu się zachować przytomność. Do jego atutów należy również siła nóg dzięki którym bez trudu nawet z miejsca jest wstanie skoczyć na dużą wysokość.

Wydaje się również że posiada bardzo wysokie umiejętności w posługiwaniu się bronią jak i umiejętność ukrywania swojej obecności.

Szermierka

Ataki

  • Miecz Bestii: Karajishi: technika występująca tylko w anime, użyta przez Pedro w Lesie Złudzeń.

Bronie

Pedro's Explosives

Pedro z materiałami wybuchowymi.

Podczas walki z załogą Królestwa Zwierząt do walki używał maczety. Zaś po wyruszeniu na pomoc Sanjiemu zamienił maczetę na rapier.

Historia

Pedro holding eye

Pedro oddaje swoje oko Big Mom.

W bliżej nieokreślonej przeszłości wraz z Zepo wyruszył na poszukiwania Poneglyphu jednak jego podróż została zakończona po tym jak został pokonany na ziemiach Charlotte Linlin. Big Mom zdecydował się przykładnie ukarać niedoszłych złodziei i zmusiła Zepo do zakręcenia kołem kary. Norka wylosowała odebranie 100 lat życia ale Linlin zdołał zabrać od Zepo "tylko" 30 lat zanim skonał (gdyż norka nie miała więcej lat życia). Pozostałe 70 lat zdecydowała się zabrać od Pedro. Za kapitanem strażników wstawił się jednak Pekoms błagając o litość dla swojego współplemieńca.Big Mom zdecydowała się zmniejszyć "karę" o dekadę gdyż nadal była wściekła za to, że Tamago stracił w walce oko. Słysząc to Pedro, chcąc zwiększyć swoje szanse przeżycia za wszelką cenę, własnoręcznie wyrwał swoje lewe oko z pytaniem czy to wystarczająca rekompensata. Charlotte Linlin spodobała się wola przeżycia norki więc zdecydował się zredukować odebrane lata życia do 50 lat i puścić Pedro. Po tym doświadczeniu zrezygnowany i złamany Norka wróciła do Zou, by ponownie dołączyć do strażników lasu. Pomimo że jego wyprawa miała głównie charakter odkrywczy, za jego głowę została wystawiona nagroda w wysokości ponad 300 mln.

Guardians Rush Into Battle

Pedro i Strażnicy ruszają do walki z załogą Królestwa Zwierząt.

Kiedy załoga Królestwa Zwierząt na czele z Jackiem najechali na Zou w poszukiwaniu Raizou, Pedro wraz i innymi strażnikami stanął z nimi do walki. Walka przeciwko piratom Kaidou trwała pięć dni a norki zaczęły uzyskiwać lekką przewagę. Wtedy też utraciwszy resztkę cierpliwości Jack kazał swoim ludziom użyć stworzonego przez Caesara Clowna, gazu Koro , który spustoszył pole bitwy zatruwając wojowników norek, co przechyliło szalę zwycięstwa na stronę Jacka i jego załogi. Następnego dnia po otrzymaniu informacji że Donquixote Doflamingo został pokonany i jest transportowany do Impel Down, Jack wraz z częścią swojej floty zdecydował się opuścić Zou i wyruszył mu z pomocą.

Kiedy do Zou dobiła załoga Słomianego Kapelusza dowodzona przez Sanjiego, Pedro orientując się że nie są sojusznikami Jacka poprosił ich o uratowanie Nekomamushiego i Inuarashiego. Gdy Caesar Clown zneutralizował trujący gaz, Wanda zaatakowała Słomkowych jednak Pedro i Tristan stanęli w ich obronie, tłumacząc, że nie są wrogami. Wkrótce potem załoga pomogła w leczeniu norek, za co te były im bardzo wdzięczne i traktowały ich jak bohaterów.

Fabuła

Saga Czterech Imperatorów

Akt Zou

Pedro Meets Luffy

Pedro oferuje pomoc w uratowaniu Sanjiego.

Sanji Rescue Team Heads Out

Pedro wyrusza z Drużyną Odzyskania Sanjiego i Pekomsem.

Random Curry

Drużyna Odzyskania Sanjiego je jedzenie przygotowane przez Luffy'ego.

Akt Tortowa Wyspa

Pedro Stops a Mink

Pedro powstrzymuje norkę-wilka.

Sanji Retrieval Team Battles a Centipede

Drużyna Odzyskania Sanjiego walczy z ogromną skolopendrą.

Brook and Pedro Infiltrate Sweet City

Podczas infiltracji Sweet City, Pedro i Brook dowiadują się, że każdy ich ruch jest obserwowany.

Pedro Causes a Distraction

Pedro pokonuje żołnierzy w Tortowym Pałacu.

Pedro Defeats Tamago

Pedro pokonuje Hiyoko.

Straw Hat Pirates Meet Fire Tank Pirates

Pedro na spotkaniu z załogą Ognistych Czołgów.

Pedro clashes with Oven

Pedro walczy z Charlotte Ovenem.

Straw Hats Clash in the Seducing Woods

Drużyna Odzyskania Sanjiego walczy z załogą Big Mom podczas ucieczki.

Pedro Attacks Perospero

Pedro poświęca się, by pokonać Perospero.

Ciekawostki

Nawigacja