FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Penguin jest członkiem załogi Sercowych.

Wygląd

Penguin jest mężczyzną przeciętnego wzrostu. Jak większość załogi Serca jest ubrany w jednoczęściowy uniform, z banderą załogi na wysokości serca. Ponadto nosi czapkę z napisem "Penguin". Na jego twarzy często widnieje uśmiech.

Osobowość

Nie wiemy zbyt wiele o osobowości Penguina. Podobnie jak Shachi, lubi dziewczyny i jest lojalny wobec swojego kapitana.

Historia

SBS84 Heart

Penguin i Shachi spotykają Lawa po pobiciu Bepo.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Archipelag Sabaody

Pewnego razu piraci Serca przybyli na Archipelag Sabaody, aby dostać się do Nowego Świata. Penguina widzimy po raz pierwszy podczas, gdy Trafalgar Law rozmawiał z X Drakiem. Jest także obecny w Ludzkim Domu Aukcyjnym, z którego wraz z pozostałymi członkami załogi zmuszony jest uciekać po zamieszaniu spowodowanym przez Luffy'ego. Wziął również czynny udział w walce przeciw Pacyfistom.

Akt Marineford

Penguin tak jak inni Piraci Serca oglądał transmisję z wojny na Archipelagu Sabaody, transmitowaną przez Ślimakofon. Pod koniec wojny widzimy całą załogę, która przybyła, aby uratować Luffy'ego i Jinbe. Z sukcesem załoga wykonała misje wydaną przez kapitana.

Po wojnie

Odrazu po przejęciu Luffy'ego i Jinbe załoga trafia na Amazon Lily. Kiedy Słomkowy budzi się ze śpiączki, Penguin i inni członkowie załogi starają się zatrzymać jego furię. Następnie wraz z Shachim narzeka, że nie może obserwować piękna kobiet znajdujących się na wyspie. Po opuszczeniu wyspy Law tłumaczy załogantom, że jeszcze nie czas na podróż do Nowego Świata i nakazuje im podążanie za jego rozkazami, by odpowiednio się do tego przygotować. Penguin wraz z pozostałymi członkami załogi są sceptycznie nastawieni do tej woli, jednak ostatecznie odpowiadają na tę przemowę wiwatując kapitanowi.

Po przeskoku

Aktualnie Penguin wraz z innymi członkami swojej załogi czeka na wyspie Zou na swojego kapitana.

Umiejętności

Nie wiemy jakim stylem walczy Penguin, jednak prawdopodobnie nie włada mocą Diabelskiego Owocu. Posiada silną wolę, gdyż potrafił utrzymać przytomność podczas Królewskiej Dominacji używanego przez Rayleigha.

Główne walki

Ciekawostki

  • Ta postać była tak nazwana przez fanów ze względu na napis na jego czapce, zanim jeszcze została oficjalnie nazwana przez Odę.
  • W piątym rankingu popularności został sklasyfikowany na 52. miejscu wraz z Rosinante.

Nawigacja