FANDOM

Peppoko to członek załogi Alvidy.

Wygląd

Peppoko ma długie blond włosy, blond brwi i blond brodę. Nosi jasnoniebieską opaskę i pomarańczową koszulkę z pionowymi liniami na niej i czarną oblamówką wokół dekoltu.

Osobowość

Typowym zachowaniem tej trójki jest zastraszanie Coby'ego, co im się podoba ze względu na jego niski status i nieśmiałą osobowość. Boją się Alvidy i starają się nie ociągać (ponieważ tego nienawidzi), gdy każe im coś zrobić. Oni, podobnie jak reszta załogi, nazywają ją piękną, aby uniknąć ciosu jej żelazną maczugą.

Historia

Romance Dawn

Luffy Emerges From Barrel in the Manga

Luffy wyskakuje z beczki.

Trzej piraci wraz z Cobym znaleźli pirata w beczce, która płynęła do ich kryjówki. Śpiący w niej Luffy, budząc się uderzył Heppoko niszcząc beczkę. Zastraszają Coby'ego ze względu na jego niski status jako chłopca kabinowego i próbowali zaatakować Luffy'ego, ale zostali pokonani. Po tym zostali uderzeni przez Alvidę, która sądziła, że się ociągali.

Różnice między mangą a anime

Luffy Emerges From Barrel in Anime

Dodatkowy członek załogi w anime, po prawej.

Mimo, że cała trójka pojawiła się w anime, co najmniej jeden z nich wystąpił w innym miejscu niż pozostali. Jedynie, gdy otwarto beczkę Luffy'ego byli razem. W anime jeden z nich pojawia się później jako członek załogi Gally'ego.

Nawigacja