Perfect Clima Tact to ulepszony kij bo Nami.

Opis

Po wydarzeniach na Skypiei, Usopp zmodernizował Clima Tact w Perfect Clima Tact, który został po raz pierwszy pokazany, podczas podróży Nami i załogi na Rocket Manie aby dogonić Puffing Toma. Po dłuższym poznaniu umiejętności Perfect Clima Tactu możemy dostrzec że, zmienił swoje umiejętności zabawy na kilka bojowych technik które są w stanie z łatwością uśmiercić przeciwna. Dzięki tej broni, Nami jest już stanie walczyć na własną rękę, i móc prawie dorównywać nadludzkiej sile reszty załogi. Sposób w jaki użytkowniczka walczy wiele razy doprowadzał innych do pytania, czy Nami nie stosuje jakiejś formy magii.

Jednakże i ulepszona wersja Clima Tact miała swoje błędy konstrukcyjne. Jak można było zobaczyć podczas niektórych walk użytkowniczki. Na przykład gdy Nami próbowała użyć go po raz pierwszy w Enies Lobby, główną wadą broni okazało się że jeśli nie jest używana ostrożnie, może spowodować sporo szkód ubocznych.

Wszystkie ofensywne zastosowania Perfect Clima Tactu są kilka razy silniejsze niż były wcześniej, i broń nie ma już prawie żadnych niepotrzebnych funkcji które utrudniałyby użytkowanie.

Zastosowanie

W Perfect Clima Tact, wszystkich kombinacje i zastosowania Clima Tactu zostały wyjątkowo zmodernizowane. Ataki są teraz w stanie uderzać mocniej, zadając przy tym o wiele więcej obrażeń i w zwiększonym zakresie niż dotychczas. Po ulepszeniu Clima Tactu jego podstawowe ataki nie zmieniły się znacząco. Nadal mają takie same właściwości. Jednakże są one teraz o wiele silniejsze, są w stanie wytwarzać potężniejsze techniki i mają większą siłę rażenia.

Zastosowanie podczas walki

Wszystkie techniki broni i ich zastosowanie zostały wyjątkowo udoskonalone. Teraz ataki tej broni uderzają znacznie mocniej, zadając przy tym o wiele więcej obrażeń i działają na większym obszarze niż dotychczas.

Nawigacja

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.