FANDOM

Petermoo – członek załogi Rogera. Nie wiadomo, co się z nim stało po śmierci Króla Piratów.

Wygląd

Petermoo to dość niski mężczyzna o ciele przypominającym kształtem jajo. Jego nogi są bardzo chude. Przypomina europejskiego szlachcica z XVII lub XVIII wieku. Ma kręcone sięgające ramion włosy, które wyglądają jak peruka z czasów kolonialnych, ciemne wąsy i bródkę. Nosi kapelusz z szerokim rondem i pióropuszem, elegancki płaszcz, chustę, wysoko podciągnięte spodnie, pasek z klamrą o spiralnym wzorze i buty.

Osobowość

Petermoo jest lojalny wobec swojego kapitana i załogi. Razem z nimi ruszył do boju. Tak jak reszta załogi, początkowo był negatywnie nastawiony do Kouzuki Odena, jednak dość szybko się polubili.

Historia

W pewnym momencie swojego życia dołączył do załogi Rogera. Na jednej z wysp Paradise załoga Rogera pokonała batalion Marynarki, po czym zmierzyła się z załogą Białobrodego. Walka trwała cztery dni i zakończyła się wymianą łupów. Roger poprosił Białobrodego, by ten pozwolił swojemu podwładnemu, Kouzuki Odenowi, dołączył do załogi przyszłego Króla Piratów i pomógł mu odszukać ostatnią wyspę.

Gdy Oden dołączył do pirackiej bandy, załoga traktowała go dość chłodno, jednak po krótkim czasie się z nim oswoiła. Piraci zwiedzili razem Skypieę, Water 7, wyspę ryboludzi, Kraj Wano i Zou. W końcu dopłynęli do ostatniej wyspy. Po ujrzeniu skarbu zostawionego przez Joy Boya, zaczęli się śmiać. Roger nadał ostatniej wyspie nazwę Raftel, po czym załoga odpłynęła. Gdy Oden wysiadał na Wano, piraci żegnali się z nim ze łzami w oczach. Nie wiadomo, co się stało z Petermoonem po egzekucji Rogera.

Umiejętności i moce

Bronie

Petermoo dzierży strzelbę, lecz nie wiadomo, jak dobrze się nią posługuje.

Nawigacja