FANDOM

Piękni Piraci są pierwszym oddziałem wielkiej floty Słomkowego Kapelusza dowodzonym przez Cavendisha.

Jolly Roger

Beautiful Pirates Digitally Colored Jolly Roger

Jolly Roger załogi w kolorowej mandze.

Jolly Roger załogi to głowa konia w kowbojskim kapeluszu z pióropuszem. W miejscu piszczeli znajdują się dwa rapiery.

Na dziobie powiewa z kolei Jolly Roger załogi Słomkowych, który symbolizować ma przynależność do floty.

Członkowie załogi

Załoga dowodzona jest przez Cavendisha i składa się z 74 członków, którzy dołączyli do niego po tym, jak został wygnany ze swojej ojczyzny, Królestwa Bourgeois. Jej członkami są też koń Farul i Suleiman, który dołączył po pokonaniu Donquixote Doflamingo. Wszyscy są częścią wielkiej floty Słomkowego Kapelusza.

[v · e · ?]
Piękni Piraci
Cavendish Farul Suleiman ?????? ??????
?????? ?????? ?????? ?????? ??????
Powiązani
Wielka Flota Słomkowego Kapelusza

O załodze

Załoga wpłynęła na wody Nowego Świata na rok przed przybyciem Jedenastki Supernowych na archipelag Sabaody. Jak wspomniał Orlumbus załoga liczy 75 członków.

Siła załogi

Nic nie wiadomo o sile załogi, ale kapitan Cavendish, ma nagrodę Bsymbol330,000,000.

Suleiman jest znanym przestępcą, dołączył do załogi na Dressrosie, prawdopodobnie jest bardzo silny.

Historia

Ciekawostki

  • Na okładce 864. rozdziału Oda wyjawił oficjalną angielską nazwę Pięknych Piratów. Brzmi ona Beautiful Pirates.

Nawigacja