FANDOM

Pian-Pianowocdiabelski owoc typu Paramecia pozwalający władającemu na emitowanie i kontrolowanie mydła i bąbelków, które mogą nie tylko wyczyścić brud, ale także "wyczyścić" moc. Owoc sprawia, że władający staje się człowiekiem-mydłem (石鹸人間 Sekken Ningen). Został zjedzony przez Kalifę, która otrzymała go od Spandama.

Nie należy mylić owocu z mocą Logii, ponieważ władający nie potrafi zmienić się w mydło ani bąbelki.

Etymologia

  • Awa (泡) oznacza po japońsku "bąbelek".

Wygląd

Galeria

Mocne i słabe strony

Mocną stroną owocu jest możliwość wytwarzania mydlanych bąbelek które są w stanie unieszkodliwić przeciwnika poprzez wygładzenie jego powierzchni ciała tak, że dana osoba nie może wstać ani niczego utrzymać w rękach. Słabością tej techniki jest to, że zaatakowana osoba może zmyć z siebie pianę za pomocą zwykłej wody. Ponadto użytkownik wydaje się narażony na standardowe słabości użytkowników diabelskich owoców.

Zastosowanie

Mocną stroną owocu jest możliwość wytwarzania mydlanych bąbelek które są w stanie unieszkodliwić przeciwnika poprzez wygładzenie jego powierzchni ciała tak, że dana osoba nie może wstać ani niczego utrzymać w rękach. Władający może ponadto za pomocą piany czyścić z brudów różne przedmioty np. na masową skalę czyścić dachy.

Techniki

Ciekawostki

  • Ten owoc jest podobny do Prań-Praniowocu, ponieważ oba opierają się na myciu i czyszczeniu.
  • Ten owoc jest również podobny do Gład-Gładkowocu, ponieważ oba owoce pozwalają wygładzić ciało.
  • Spandam twierdził, że ten owoc nie został wcześniej udokumentowany.
  • Razem z Krow-Krowowocem, Modelem Żyrafim jest to trzeci owoc, którego zjedzenie zostało pokazane.
  • Podobnie jak Sztuk-Sztukowoc, użytkownik tego owocu może całkowicie unieszkodliwić ataki przeciwnika, poprzez wygładzenie jego ciała, czy nadanie dziwnych kształtów. Jednak działanie owocu Jory istnieje do póki nie zemdleje, a ofiary Kalify mogą pozbyć się tych efektów.

Nawigacja