FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Pica to jeden z czwórki najwyższej rangi oficerów załogi Donquixote. W Familii Donquixote zajmuje tron pik i jest przywódcą armii Pici.

Wygląd

Pica to bardzo wysoki, muskularny mężczyzna. Ma długie, pofalowane jasno fioletowe włosy. Nosi złoty hełm, napierśnik i nagolenniki oraz purpurowe rękawice. Na bicepsach ma ćwiekowane opaski, a na ramionach wytatuowany symbol koloru Wina. Ponieważ nosi hełm nie widać za wiele jego twarzy, ale są widoczne jego drobne wąsy i grube, szerokie wargi.

Galeria

Osobowość

Jest bardzo cichą i spokojną osobą. Wszystko się zmienia, kiedy ktoś zaczyna się śmiać z jego wysokiego głosu. Wtedy wpada w szał i jest gotów brutalnie zamordować daną osobę. Bardzo wierzy w swoje umiejętności i twierdzi, że sam może pokonać wszystkich wrogów rodziny niezależnie ile by ich było, trzy lub trzysta nie robi to dla niego różnicy.

Podobnie jak wiele postaci w świecie One Piece także Pica posiada unikalny śmiech "pikkya-pikkya-rara".

Historia

Pica był obecny, gdy Doflamingo przejmował Królestwo Dressrosy i pomagał przy niszczeniu armii królewskiej po tym jak Doflamingo zrobił z króla Riku Doldo III złoczyńcę w oczach obywateli.

Umiejętności i moce

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Kam-Kamieniowoc

Pica zjadł Diabelski Owoc typu Paramecia, dzięki któremu może pochłaniać, scalać się i manipulować kamieniem. Dzięki temu może ukryć się w kamieniu i poruszać w nim jakby to była woda. W postaci kamiennego giganta może do woli regenerować uszkodzone części ciała.

Bronie

Bronią Pici jest ogromna katana o owalnej kształcie tsuby, która rozmiarem przewyższa nawet jego. Dzięki mocy swojego owocu może zwiększyć jej i tak ogromny zasięg.

Główne walki

Ciekawostki

  • Pica to po hiszpańsku i katalońsku "szpadel" lub "pik".
  • W piątym rankingu popularności zajął 104. miejsce.
  • Pica jest trzecią osobą z symbolem karty "pik"; pierwszą był Ace i jego załoga, a drugą niekanoniczny Bear King z rodzeństwa Trump.

Nawigacja