FANDOM

Pies-Piesowoc, Model Wilczydiabelski owoc typu Zoan, pozwalający władającemu na przybranie formy wilkołaka lub wilka. Owoc sprawia, że władający staje się człowiekiem-wilkiem (狼人間 Ōkami Ningen). Został zjedzony przez Jabrę.

Etymologia

  • Inu (犬) oznacza po japońsku "psa". Wilki należą do tej samej rodziny, co psy.
  • Pomimo tego, że zapis znakami to 狼 (ōkami, japońskie słowo oznaczające "wilka"), to wymawia się je jako urufu.

Mocne i słabe strony

Owoc ten pozwala użytkownikowi stać się wilkiem lub hybrydą człowieka i wilka, który może zmieniać się pomiędzy nimi bez większego problemu. Jak wspomniał Tony Tony Chopper, ludzie którzy zjedli Zoan drapieżników, są w walce bardziej agresywni i efektywniejsi. Są też lepiej przystosowani do walki niż inni użytkownicy Zoan, których moce bazują na zwierzętach roślinożernych lub łagodnych, głównie przez swoje pazury czy kły.

Owoc ten nie wydaje się mieć żadnych specjalnych słabości, oprócz standardowych słabości diabelskich owoców, takich jak np. woda morska, Kamień Morskiej Strażnicy i Dominacja.

Ciekawostki

  • Choć nie zostało to potwierdzone, Jabra twierdzi, że kiedy przybiera formę hybrydy człowieka i wilka, zwiększa się poziom jego siłonów ze względu na moce jego diabelskiego owocu.
  • Po raz pierwszy został pokazany podczas kłótni Jabry z Luccim, gdy obrażali się wzajemnie za swoje motywy zwierzęce (pies i kot), po powrocie do Enies Lobby.

Nawigacja