FANDOM

Piotruś to gwiazda załogi Królestwa Zwierząt i naczelnik więziennej kopalni w regionie Udon w Kraju Wano. Po przejęciu więzienia przez Luffy'ego, Piotruś został oswojony przez Tamę.

Wygląd

Piotruś to ogromny i umięśniony mężczyzna z długimi, ciemnymi włosami i długą brodą. Ma typowe dla władających owocami SMILE rogi. Ramiona pokryte ma metalowymi blachami w kropki. Nosi pas z wielką i okrągłą sprzączką. W wyniku zjedzenia owocu SMILE, ma na brzuchu głowę słonia.

Osobowość

Piotruś jest okrutnym naczelnikiem więziennej kopalni. Powiedział Hyou, że prawdziwy mężczyzna powinien być gotów na śmierć, jeśli nie jest w stanie zapracować w jego więzieniu na jedzenie. Znęca się razem ze swoimi podwładnymi nad więźniami Kaidou. Nie był zbyt przejęty próbą ucieczki Monkey D. Luffy'ego, przez co Queen kazał jego podwładnym zacząć działać.

Fabuła

Akt Wano

Piotruś, oglądając, jak Daifugou znęca się nad Hyou, powiedział dawnemu szefowi yakuzy, że prawdziwy mężczyzna powinien umrzeć, jeśli nie ma siły, by zapracować na jedzenie. Gdy Monkey D. Luffy zaatakował Daifugou, Piotruś przeraził się, wiedząc, że Słomkowy skuty jest w kajdanki z Kamienia Morskiej Strażnicy. Zaatakował więźnia swoją słoniową głową, która z łatwością powaliła osłabionego Luffy'ego. Gdy Queen zjawił się w więzieniu, Piotruś opowiedział mu o bieżącej sytuacji, w tym o próbie ucieczki Słomkowego. Hyou i Luffy zostali złapani przez podwładnych Piotrusia i zabrani pod jeżdżący tron Queena.

Umiejętności i moce

Jako naczelnik więziennej kopalni Piotruś ma władzę nad więźniami i strażnikami. Wygląda na to, że odpowiada jedynie przed Kaidou i wielkimi gwiazdami.

Diabelski Owoc

Piotruś zjadł słoni SMILE, który sprawił, że na brzuchu wyrosła mu głowa słonia. Piotruś prawdopodobnie posiada nad nią pełną kontrolę, gdyż przemawiał przez jej usta. Trąba słonia potrafi strzelać wybuchającymi strzałami.

Ciekawostki

  • Babanuki (ババ抜き) to japońska nazwa Piotrusia. Imię postaci nawiązuje do gry karcianej, podobnie jak imiona innych gwiazd załogi Królestwa Zwierząt.

Nawigacja