FANDOM

Piraci Barellsa to grupa piratów dowodzona przez Diez Barrelsa.

Członkowie załogi

Choć pokazano sporą liczbę członków załogi, tylko dwoje z nich zostali nazwani: Kapitan Diez Barrels oraz Dory.

Siła załogi

Załoga jest wystarczająco silna, by w jakiś sposób zdobyć Op-Operacyjnowoc. Jednak nie chcą go wykorzystać dla siebie (Prawdopodobnie nie zdając sobie sprawy, że owoc może gwarantować wieczne życie). Chcą go sprzedać za równowartość Bsymbol5,000,000,000. Nie są jednak wystarczająco silni, by pokonać Doflamingo i jego klatkę dla ptaków. Są więc zdani na łaskę przeciwnika. Kilka lat później jeden z ocalałych członków Dory formuje własną załogę i zostaje Super Świeżakiem z Najgorszej Generacji. Stwierdzono, że Dory był najsilniejszym członkiem załogi, jednak słabym jeśli chodzi o odwagę. Jako jedyny miał wystarczająco dużo szczęścia, by uciec tamtego dnia.

Historia

Członkowie załogi po raz pierwszy pojawiają się na Wyspie Minion, gdzie ich kapitan zorganizował wymianę Diabelskiego Owocu Ope Ope no Mi z marynarką. Zostają napadnięci przez Donquixote Rosinante, który kradnie owoc.

Później, pozostali piraci zostają rozbici przez techniki: Ptasia Klatka i Parasite, przez co wybijają się nawzajem, potem zostają zrabowani przez piratów Donquixote. Jedynym ocalałym jest Dory, który uciekł na czas z klatki, zamiast pomóc umierającej załodze. Później formuje własną załogę.

Ciekawostki

  • Imię kapitana załogi Dieza w języku hiszpańskim oznacza "dziesięć", inaczej pisane jako "X". Dory z czasem znany jest jako "X Drake" ("X" w języku Japońskim wymawiane jest podobnie do słowa "Diez") nie wiadomo czy ma to jakiś związek z załogą.
  • Obaj znani członkowie załogi - Diez oraz Dory - przed rozpoczęciem piractwa należeli do szeregów marynarki.

Nawigacja