FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Piraci Hawkinsa to niesławna grupa piratów-nowicjuszy, która przybyła do Archipelagu Sabaody w tym samym czasie, co załoga Słomkowego Kapelusza dwa lata temu. Ich kapitanem jest Basil Hawkins.

Członkowie załogi

[v · e · ?]
Załoga Hawkinsa
Basil Hawkins Faust  ??????
 ??????  ??????  ??????
Sojusznicy
Piraci Kida (dawniej) Piraci na fali FM (status nieznany)
Powiązani
Piraci Bestii

Historia

Basil Hawkins założył tę załogę w North Blue. Udało im się dotrzeć do Grand Line i ostatecznie do Archipelagu Sabaody.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Archipelag Sabaody

Akt Marineford

Po wojnie

Hawkins i jego załoga dotarli do Foodvalten. Na Foodvalten spotkali się z Brązowobrodym, który uczynił wyspę swoim terytorium. Piraci Hawkinsa szybko pokonali załogę Brązowobrodego i zabili kilku członków, pozostawiając pozostałych, w tym Brązowobrodego, który nie mógł używać już swoich nóg.

Saga Piracki Sojusz

Akt Punk Hazard

Akt Dressrosa

Po przeczytaniu wiadomości o porażce Doflamingo, Kid i Killer zjedli kolację z Hawkinsem i Apoo. Dowiedzieli się, że celem Luffy'ego i Lawa jest Kaido i byli zadowoleni, że ich cele się różnią, gdyż ich celem jest Shanks. Jakiś czas później zostali powiadomieni o czymś, co wydawało się trzęsieniem ziemi. Szybko zbadali źródło zamieszania, które było dużym kraterem na ziemi w kształcie człowieka. Następnie sojusznik stanął twarzą w twarz z Imperatorem, Kaido.

Saga Czterech Imperatorów

Akt Kraj Wano

Bandera

Siła załogi

Ciekawostki

Nawigacja