FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Piraci Hawkinsa to niesławna grupa piratów-nowicjuszy, która przybyła do archipelagu Sabaody w tym samym czasie, co załoga Słomkowego Kapelusza dwa lata temu. Ich kapitanem jest Basil Hawkins.

Członkowie załogi

[v · e · ?]
Załoga Hawkinsa
Basil Hawkins Faust ??????
?????? ?????? ??????
Sojusznicy
Piraci Kida (dawniej) Piraci na fali FM
Powiązani
Załoga Królestwa Zwierząt

Statek

Główny artykuł: Grudge Dolph
Grudge Dolph Infobox

Grudge Dolph.

Załoga Hawkinsa pływa na statku o nazwie Grudge Dolph. Jest to brązowy statek z galionem w postaci laleczki voodoo z wbitym w głowę gwoździem. Na dziobie umieszczonych ma pięć dział, jedno pod galionem, cztery po bokach. Na przednim maszcie powiewa czarny żagiel z Jolly Rogerem załogi. Na szczycie masztu znajduje się bocianie gniazdo, a nad nim płonąca świeca. Na tylnym maszcie także znajduje się czarny żagiel i bandera. Ster znajduje się na podwyższonym pokładzie ozdobionym laleczkami voodoo. Kajuta wygląda jak chatka kryta strzechą. Po obu stronach kadłuba znajduje się pięć małych okien.

Historia

Basil Hawkins założył tę załogę w North Blue. Udało im się dotrzeć do Grand Line i ostatecznie do Archipelagu Sabaody.

Fabuła

Po wojnie

Hawkins i jego załoga dotarli do Foodvalten. Na Foodvalten spotkali się z Brązowobrodym, który uczynił wyspę swoim terytorium. Piraci Hawkinsa szybko pokonali załogę Brązowobrodego i zabili kilku członków, pozostawiając pozostałych, w tym Brązowobrodego, który nie mógł używać już swoich nóg.

Negocjacje w sprawie przymierza

Piraci Hawkinsa zostali zaproszeni do kryjówki załogi Kida wraz z załogą na fali FM, w celu omówienia sojuszu między trzema załogami. Chociaż szybko doszło do napięcia między trójką kapitanów, ostatecznie udało im się zorganizować odpowiednie spotkanie. Ich nowo utworzony sojusz później trafił do wiadomości z powodu Absy. Sojusz został rzekomo stworzony w celu zniszczenia jednego z Czterech Imperatorów.

Starcie z Kaidou

Po przeczytaniu wiadomości o porażce Doflamingo, Kid i Killer zjedli kolację z Hawkinsem i Apoo. Dowiedzieli się, że celem Luffy'ego i Lawa jest Kaidou i byli zadowoleni, że ich cele się różnią, gdyż ich celem jest Shanks. Jakiś czas później zostali powiadomieni o czymś, co wydawało się trzęsieniem ziemi. Szybko zbadali źródło zamieszania, które było dużym kraterem na ziemi w kształcie człowieka. Następnie sojusznik stanął twarzą w twarz z Imperatorem, Kaidou.

Nawigacja