FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Piraci Kida to niesławna grupa piratów-nowicjuszy, która przybyła do Archipelagu Sabaody w tym samym czasie, co załoga Słomkowego Kapelusza dwa lata temu. Podobnie jak Słomkowi, załoga ta miała wtedy dwóch członków z nagrodą powyżej Bsymbol100,000,000. Przed przeskokiem nagrody za ich głowy były nieco wyższe niż te Słomkowych. Ich kapitanem jest Eustass Kid.

Jolly Roger

Ich Jolly Roger to czaszka przebita piszczelami na kształt litery "X". Dodatkowo przebita jest dwoma sztyletami, z których jeden skierowany jest w lewą stronę i ma ostrze w dół, a drugi w dół z ostrzem w lewą stronę. Jej oczy mają kształt półkola, co w połączeniu z wyszczerzonymi zębami nadaje jej wyraz pewności siebie. Nad małymi kwadratowymi goglami ma coś w rodzaju fryzury Kida. Z obu stron poziomego sztyletu znajdują się płomienie.

Członkowie załogi

[v · e · ?]
Piraci Kida
Eustass Kid Killer Heat Wire
Sojusznicy
Piraci Hawkinsa (dawniej) Piraci na fali FM (dawniej)

Kryjówka

Kid Headquarters

Piraci Kida mieli pod swoją kontrolą jedną znaną wyspę, która służyła za ich bazę operacyjną. Jest to niewielka górzysta, wiosenna wyspa z jeszcze większymi drzewami. U podstawy największej góry znajdował się zamek, w którym Kid, Hawkins i Apoo zawiązali sojusz. Nie wiadomo, co stało się z wyspą po klęsce Piratów Kida.

Siła załogi

Eustass Kid in the New World

Załoga Kida pokazuje swoją moc, z łatwością pokonując pirackiego rywala.

Są najbardziej znani z tego, że przyczynili się do poważnych zniszczeń i ofiar wśród cywili podczas swojej podróży na Grand Line i do Nowego Świata. Co więcej, cała załoga z łatwością przeżyła wybuch Haki wydany Silvers Rayleigha, co świadczy o ich ogólnej sile. Pomimo ich ogromnej potęgi w walce i ogólnego poziomu umysłu, członkowie tej załogi wykazują wrodzone poczucie wyniosłości. Byli w stanie uciec przed Borsalino, mimo osłabienia przez Pacyfistę. Po dwuletnim przeskoku widać, że ich siła i wpływy wzrosły, o czym świadczyły nagrody za Kid i Killera oraz fakt, że udało im się stworzyć bazę na wyspie. Zawarli sojusz z Piratami Hawkinsa oraz Piratami na Fali. Jednak po porażce załogi z rąk Kaido, nie wiadomo, czy sojusz ten nadal obowiązuje, ponieważ Scratchmen Apoo i Basil Hawkins są obecnie sprzymierzeńcami Piratów Bestii.

Statek

Galeria

Historia

Początki

Kid założył własną załogę w South Blue, podążając za heavy metalowym motywem. Mimo to Kid nie dodał do swojej załogi wielu członków załogi. Uważa się, że Piraci Kida są odpowiedzialni za wiele szkód i spowodowali wiele ofiar wśród cywilów podczas ich podróży.

Saga Wojna Szczytów

Akt Archipelag Sabaody

Akt Marineford

Piratom Kida, którym udało się uciec przed Marynarką, udało się trochę dłużej pozostać na Archipelagu i obserwować bitwę na Marineford, gdzie byli świadkami śmierci Białobrodego i tego, jak Luffy uczestniczył w wojnie. W końcu przenieśli się do Nowego Świata, gdzie brutalnie ukrzyżowali Haritsu Kendiyo i jego załogę.

Podczas przeskoku

W czasie dwuletniego przeskoku czasowego Piraci Kida wzrastali w niesławie, czego dowodem jest rosnąca popularność Kida i Killera oraz ich gotowość do ataku na statki Big Mom. Zostali oni jednak zmuszeni do opuszczenia swojego terytorium po nieudanej inwazji. Ponadto załoga stała się wystarczająco potężna, aby założyć własną bazę na wyspie. Wydaje się również, że są dobrze poinformowani, ponieważ dobrze wiedzą o interesach w podziemnym świecie.

Saga Dressrosa

Akt Punk Hazard

Piraci Kida spotkali się z Piratami Hawkinsa oraz Piratami na Fali w ich własnej kryjówce, chociaż sojusz prawie się rozpadł, ponieważ Kid i Apoo wdali się w walkę z powodu długiej niechęci. Jednak Killer zdołał uspokoić sytuację i przypomniał różnym stronom o ich sojuszu. Kapitanowie zgadzają się na sojusz, a trzy załogi zaczynają planować obalenie jednego z Imperatorów.

Akt Dressrosa

Po przeczytaniu wiadomości o porażce Doflamingo, Kid i Killer zjedli kolację z Hawkinsem i Apoo. Dowiedzieli się, że celem Luffy'ego i Lawa jest Kaido i byli zadowoleni, że ich cele się różnią, gdyż ich celem jest Shanks. Jakiś czas później zostali powiadomieni o czymś, co wydawało się trzęsieniem ziemi. Szybko zbadali źródło zamieszania, które było dużym kraterem na ziemi w kształcie człowieka. Następnie sojusznik stanął twarzą w twarz z Imperatorem, Kaido.

Saga Czterech Imperatorów

Akt Zou

Nie wiadomo co się stało z Piratami Kida, ale ich kapitan został pokonany i umieszczony w celi przez Kaido na jego zimowej wyspie.

Nawigacja