FANDOM

Piraci Little'a to grupa piratów, dowodzona przez Little Oarsa Jr.. Jest sprzymierzona z załogą Białobrodego.

Jolly Roger

Jolly Roger załogi Little'a to wielka czerwona czaszka z rogami i ostrymi kościami policzkowymi. Czaszka ma spłaszczony podbródek, a pod nią widnieją piszczele ułożone w krzyż. Pod czaszką znajduje się napis "Oars III".

Członkowie załogi

Little Oars Jr.'s Crew

Załoga Little Oarsa Jr..

Załoga składa się z kapitana, Little Oarsa Jr., i grupy ludzi przeciętnych rozmiarów, którzy próbują naśladować jego wygląd, nosząc żółte szczęki z wielkimi zębami i długie rude włosy.

Siła załogi

Załoga Little'a jest podwładną załogi Białobrodego i wyrobiła sobie reputację w Nowym Świecie, więc można ją uznać za silną.

Statek

Główny artykuł: Little Gerais
Little Gerais Infobox

Little Gerais.

Little Gerais to główny statek załogi Little'a. Jest to ogromny statek z szerokimi żaglami i galionem przypominającym Jolly Rogera załogi.

Historia

W pewnym momencie członkowie załogi Little'a obiecali wierność Białobrodemu i jego załodze. Nie wiadomo, czy miało to miejsce przed czy po tym, jak Ace zaprzyjaźnił się z Little Oarsem Jr..

Fabuła

Akt Marineford

Piraci Little'a pomagali załodze Białobrodego w uratowaniu Portgas D. Ace'a podczas wojny na Marineford.

Nawigacja